Facebook hozzászólás
105

Hogyan maximalizálja a profitot a Google Ads kampányoknál?

Hogyan maximalizálja a profitot a Google Ads kampányoknál?

Minden vállalkozás, amely hirdet a Google Ads segítségével, általában azzal a céllal hirdet, hogy a nyereséget maximalizálja. Ehhez profitorientált marketingszemléletre van szükség, tehát elemezni kell, mi a cél, mekkora a mostani nyereség, milyen nyereséget lehet elérni, és hogyan lehet ennek ismeretében optimalizálni a Google Ads (AdWords) kampányokat.

Meg kell találni az egyensúlyt a profit és a licitek között, egyszerre kell figyelni a konverziós arányt és a bevétel alakulását.

Hogyan működik a Google Ads platform?

A Google Ads a Google fizetős hirdetési szolgáltatása, amely licitáláson alapul. A Google bonyolult algoritmusokkal számítja ki, hogy a hirdetések milyen sorrendben, milyen pozíción jelennek meg a kereső által megjelenített találati listában. A számlázás a kattintások és nem a megjelenítések alapján történik. A megajánlott kattintásonkénti árakon kívül a Google figyelembe veszi a hirdetés minőségi mutatóját is, mely a weboldal és a hirdetés relevanciáján alapul.

A hirdetési platform használatának egyik legfőbb előnye, hogy szinte bármit lehet mérni, a kattintások számát, az átkattintási arányt, a konverziók számát és arányát, a kattintásonkénti költséget vagy egy ügyfél megszerzésének költségét.

Sokan tisztában vannak az optimalizálás lépéseivel, rendszeresen finomhangolják a liciteket, a kizárt és jól teljesítő kulcsszavakat, a célzásokat és a jobban teljesítő hirdetéseket. A profitorientált szakemberek ennél többet figyelnek.

Hogyan alakítható ki a nyereségorientált szemlélet?

A megfelelő értékesítési volumen egy bizonyos szintig képes növelni a profitot. A nyereség az egyetlen mutató, amellyel egyszerre lehet mérni mind a mennyiséget, mind a hatékonyságot. Ha fix költségkeretet alkalmaz, akkor hiányozhat a jövedelmezőség, mert ehhez rugalmas költségkeretre van szükség. Költsön annyit, amennyit csak megengedhet magának. 

Konzultáljon a Premier Partner minősítéssel rendelkező Toptarget Google Ügynökséggel, hogy kampányait nyereségesebbé tegye!

A nyereségorientált marketing jellemzői:

  • A megfelelő beállításokkal képes követni a hirdetési kiadások megtérülését, az egy ügyfélre jutó nyereséget.
  • A döntések fókuszában a nyereség és az üzleti célok állnak, nem pedig az elköltött összeg.
  • Rugalmas és méretezhető, addig növeli az eladásokat, amíg az eladások nyereségesek. 
  • Folyamatos elemzéseket és finomításokat alkalmaz. 
  • Azokon a pontokon növeli a hirdetési kiadásokat, ahol nagyobb a valószínűsége, hogy ideális ügyfeleket ér el a megnövekedett általános nyereség mellett. 

3 lépés a nyereség felé:

  1. Ismerje meg a hirdetési befektetés teljes nyereségét!
  2. Vezessen be olyan méréseket, amelyekkel az egy ügyfélre jutó költség és a teljes megtérülés mérhető!
  3. Ragadja meg a lehetőségeket, összpontosítsa az erőforrásokat a potenciálisan jövedelmező ügyfélkörre vagy a hirtelen fellépő kereslet kielégítésére!


Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

STÍLUS

1 / 630

PÉLDA-KÉP

1 / 258

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!