Facebook hozzászólás

Kávé az Andrássy úton

Kelet-Közép-Európában elsőként Magyarországon jelenik meg termékeivel a Nespresso prémium kávémárka.

A Nestlé tulajdonában álló, svájci székhelyű cég a világ több mint 35 országában van jelen.

Néhány hetes teszt-üzemmód után a Nespresso első hazai üzlete ma nyílt meg hivatalosan az Andrássy út patinás részén. Gerhard Berssenbrügge, a Nestlé Nespresso SA ügyvezető igazgatója mutatta be a sajtó képviselőinek a cég Magyarországon egyedülálló, új kávézási kultúra alapjait megteremtő szolgáltatásait.

“Magyarországon mindig is komoly hagyományai voltak a kávézásnak, és úgy gondolom, az igényes magyar közönség megérdemli, hogy a legjobb minőségű kávét fogyassza. Eddig egyetlen esetben sem kellett csalódnunk a külföldi üzleteink forgalmában, és a magyar vásárlók prémium termékek iránti növekvő érdeklődésének köszönhetően ezen a piacon is sikertörténetre számítunk.” – mondta Gerhard Berssenbrügge.

A Nespresso fejlett műszaki technológiával, kiváló minőségű őrölt kávéval és egyedülálló klubrendszerrel elsősorban a különleges igényű vevőket kívánja megszólítani. A forradalmian új technológia lényegét és a hazánkban forgalmazott termékportfoliót Roberto Eggs, a Nestlé Nespresso SA nemzetközi kereskedelmi igazgatója mutatta be az érdeklődőknek.

“A Nespresso gondosan ügyel arra, hogy a világ teljes kávébab-termeléséből csak a legjobb minőségű 1-2 százalékból készítse kávéit. Ugyanakkor még ez sem elegendő az eszpresszó tökéletességéhez. A kitűnő alapanyag mellé a víz és a túlnyomásos levegő precíz keveredésén alapuló csúcstechnológia is szükséges, ami lehetővé teszi az aromák tökéletes kivonását a kávékészítés során.”

A Nespresso koncepciójának három alappillére a speciális kávégép, a több változatban kapható kávékapszulák, valamint az exkluzív Nespresso Club.

      A készülékek mindegyikében a kávéházak gépeihez hasonló nagynyomású pumpa és a termoblokk garantálja a kávé testességét és a megfelelő hőmérsékletet, mely az

íz és a krémképződés meghatározó eleme. A Nespresso készülékek, melyek a legnevesebb gyártók műhelyeiben készülnek időtálló formával rendelkeznek, és az elmúlt évtizedben szerte a világon számos formatervezési díjat nyertek el. A Nespresso minden évben a nemzetközi formatervezési trendeket megelőzve újabb és újabb modelleket dob piacra, így a cég mára afféle divatdiktátorrá vált a nemzetközi kávépiacon.

      A Nespresso kávéfajtákat egyedülálló, légmentesen zárt alumínium kapszulákba csomagolják, amelyek megvédik a frissen őrölt kávét a levegőtől, fénytől és nedvességtől, meggátolják az oxidációt, és a legillékonyabb aromákat is megőrzik. A kapszulák kiváló minőségben, változatos keverésben és sűrűségben kerülnek forgalomba, amelyből 12 változat egész évben kapható, két ritka változat pedig szezonális termék.

   A Nepresso rendszer harmadik alapköve a Nespresso Club, mely személyre szabott szaktanácsadással, szervizszolgáltatással teremt közvetlen kapcsolatot a vásárlókkal. Minden Nespresso készülék vásárlója automatikusan az egyre bővülő, nemzetközi szinten jelenleg 2,2 millió aktív taggal rendelkező Nespresso Club tagjává válik.

Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

OTTHON

Ásó, kapa, nagyharang – helyett az Égig érő fű

Most is bejött: a kevesebb több. Nagyon kevés időt tudunk otthon tölteni, de olyankor olyan jól esik kiülni a…

Ahol 15-25 millióért vehetünk házat

Habár tovább bővül a kereslet, és emelkednek az árak a Velencei-tónál, még mindig rendkívül versenyképes az…
1 / 345

DIVAT ÉS SZÉPSÉG

1 / 141

HÍREK

1 / 1 131

Hírek

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!