Facebook hozzászólás
521

Bahreinben kiderül, melyik márka

Idén már olasz pezsgőt locsol szét a Forma-1 győztese

Utolérte a változás szele a Forma-1 világát is: az eddigi champagne helyett ezentúl legalább három éven keresztül olasz pezsgővel koccintanak majd a nagydíjak legjobbjai.

Talán épp ezzel locsolkodnak majd. Fotó: Decanter
Talán épp ezzel locsolkodnak majd. Fotó: Decanter

Az új szerződés értelmében az idei, március végén induló szezonban már nem champagne-t locsolnak a bajnokok a Forma 1-ben, hanem a Ferrari Trento pezsgős palackjait pukkantják majd a pódiumon. Az egyezséget három szezonra írták alá. Amióta csak létezik a száguldó cirkusz, eddig mindig champagne-nyal ünnepelték a győzelmet a legjobbak, igaz, 1980-ban a monzai nagydíjon egyszer már rivaldafénybe kerültek a Ferrari pezsgői is.

Ennek fényében Matteo Lunelli, a Ferrari Trento CEO-jának szavai érthetőek: “egy csodálatos kalandnak nézünk elébe” – mondja, és egyúttal reméli, hogy hosszútávon a globális eladási mutatók kétszeresére nőnek majd.  Stefano Domenicali, a Forma 1 CEO-ja szerint a sportág méltó képviselőre lelt a Ferrari Trentóban; amely márkanév már hosszú idők óta jelenti Olaszországban a kiválóság szinonímáját.

Jelenleg még nem lehet tudni, hogy mely pezsgőt láthatjuk viszont a pódiumon, azt beszélik, hogy valószínűleg egy egyedi címkés Jeroboam palackos Blanc de blancs lesz a befutó termék – ez legkésőbb március 28-án a bahreini nagydíjon kiderül. Jó hír, hogy a pezsgőélményért nem muszáj Forma 1-et nyerni, hiszen itthon is beszerezhetőek a Ferrari díjnyertes (részletes lista itt) palackjai az aborbolt.com kínálatából, akár a szóban forgó Jeroboam Blanc de Blancs is; aki pedig inkább maradna a klasszikus champagne-oknál, minden bizonnyal talál kedvére való tételt a champagneshop.hu széles szortimentjében.

Stefano Dominecali (elnök-vezérigazgató, Forma-1) és Matteo Lunelli (elnök-vezérigazgató, Ferrari). Fotó: Decanter
Stefano Dominecali (elnök-vezérigazgató, Forma-1) és Matteo Lunelli (elnök-vezérigazgató, Ferrari). Fotó: Decanter

 

„A Ferrari legendája Giulio Ferrarival kezdődött 1902-ben, és az álmával, hogy Trentinoban olyan bort alkosson, mely versenyre kelhet a legjobb francia pezsgőkkel. Úttörő volt hazájában, és az első, aki megvalósította térségének kivételes potenciálját, valamint ő telepítette Olaszországban a jelentősebb chardonnay populációkat. Nem egy rendkívül exkluzív palackot állított elő, már-már megszállott minőségre fordított figyelemmel. A Ferrari azonnal jelentős nemzetközi elismerésben részesült és a mai napig egy ugyancsak válogatós ügyfélkör formál rá jogot. Jelenleg a Lunelli család harmadik generációja tartja életben a Ferrari álmot: Marcello, Matteo, Camilla és Alessandro vezetik a céget, a Ferrarit az olasz életstílus nagyköveteiként reklámozva a világban. 2017 óta organikusan művelik a szőlőiket.”



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

Mi a német juhászkutya népszerűségének titka?

Nem lehet elvitatni, hogy az egyik legnépszerűbb fajta a német juhászkutya. Nemcsak munkakutyakánt lehet rá…

Stílusos női cipők a trendek tükrében

Ahogy az évszakok változnak, úgy változnak az irányzatok - ideértve a legújabb női cipőket - és a trendek is. A…
1 / 3 453

STÍLUS

1 / 630

PÉLDA-KÉP

1 / 258

GASZTRO

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!