Az árak borsosak, de a tárgyak gyönyörűek – összeszedtük öt olyan mindennapi használati tárgy luxusváltozatát, amelyet a divat meghatározó szereplői saját márkajelük alatt is értékesítenek.
1. VERSACE ÉS A KÁVÉSCSÉSZÉK
Biztosan ti is belefutottatok már abba a probléma, hogy egy kényes porceláncsészéből csak nagyon óvatosan mertétek elfogyasztani a kávétokat, hiszen úgy tűnhetett, hogy egy rossz mozdulat elég lehet ahhoz, hogy kettétörjön. A Versace porceláncsészéi 100 eurós (több mint 30 ezer forint) ártól indulnak – s egy biztos: ilyen árcédulák mellett még inkább figyelnünk kell arra, hogy még véletlenül se csússzon ki a kezünkből a pohár.
2. BELEÜLNÉL EGY GUCCI SZÉKBE?
Minden elismerésünk az olasz márkának, hiszen ’Décor’ névre keresztelt lakberendezési ágazatuk meglepően jól teljesít. Evőeszközök, tányérok, és lakástextilek tervezése mellett a Gucci nem akármibe vágta a fejszét, hiszen a márka bútorokat is gyárt. Ha megtetszettek a Gucci székei és bevásárolnál, van egy rossz hírünk – darabja 2600 eurótól (közel 910 ezer forint) indul.
3. A DIOR POHARAI
Új üvegpoharakra vágysz? A legendás francia márka, a Christian Dior segítségedre lehet ebben, igaz, egészen mélyen a zsebedbe kell nyúlnod, hiszen a legegyszerűbb darabok is 130 eurónál (46 ezer forint) kezdődnek. Nekünk nagy kedvencünk a nagy divatházak lakberendezési irányzatai közül a Dior által képviselt vonal, az elegáns, de mégis fiatalos külsőt bármikor elfogadnánk.
Hozzászólás zárolva.