ONE LOVE
Bob Marley régi-új slágere is az UNICEF munkáját segíti
Az ikonikus sláger új verziója az UNICEF Reimagine (Gondold újra) kampányát támogatja, amely a COVID-19 utáni világot szeretné a gyermekek számára élhetőbbé tenni tenni
A Marley-család megjelenteti Bob Marley One Love című, ikonikus dalának új verzióját, hogy így támogassa az UNICEF törekvését egy igazságosabb világ megteremtésére, ahol azoknak a gyermekeknek a jogai is jobban érvényesülnek, akiknek az életét a koronavírus-járvány a feje tetejére állította.
A Tuff Gong International és az Amplified Music a világsláger új változatát jelenteti meg július 17-én. A dal és a hozzá kapcsolódó események minden bevétele közvetlenül támogatja majd az UNICEF globális, Reimagine (Gondold újra) elnevezésű kampányát, amely arra irányul, hogy a COVID-19 járvány ne sodorja a gyermekeket hosszan tartó válságba, és hogy a pandémia utáni világ minden gyermek számára igazságosabbá váljon.
A mai naptól a Pandora ékszermárka, az UNICEF globális partnere 1 millió USA dollárig megdupláz minden egyes dollárt, amelyet a nagyközönség a One Love projektnek adományoz.
“A One Love című dalt apám az összefogásról, a békéről és az egyetemes szeretetről írta, több mint negyven éve, amikor forrongott körülöttünk a világ. Az üzenete ma is érvényes, még ha most meg is akadályozza a járvány, hogy találkozzunk egymással, a globális válságot le tudjuk győzni, ha összefogunk és egy szívvel érzünk” – mondja Cedella Marley.
“A One Love a világjárvány kulcsmomentumát ragadja meg: a globális szolidaritás és együttműködés a legjobb esélyünk, hogy legyőzzük a koronavírust és egy igazságosabb, megkülönböztetésektől mentesebb világra ébredjünk a járvány után” – mondta Henrietta Fore, az UNICEF ügyvezető igazgatója. “Szívből örülünk a Marley-család és a Pandora nagylelkű felajánlásának, kreativitásának és szeretetének, amivel a legkiszolgáltatottabb gyerekeken kívánnak segíteni.”
A koronavírus-járvány világszerte összekuszálta a gyermekek életét és tovább élezte az országokon belüli és az országok közötti különbségeket. Az UNICEF becslése szerint naponta további 6000 gyermek halhat meg a vírus közvetlen következményeként a következő hat hónap során – közülük a legtöbben (több mint 90 százalékuk) alacsony jövedelmű és a közepes jövedelmű országokban élnek, ahol a pandémia tovább gyengíti az amúgy is gyenge egészségügyi rendszereket és akadályozza a szolgáltatásokat. A gyermekek a COVID-19 járvány egyéb hatásaira is fokozottan érzékenyek, mint az iskolák bezárása, az élelmiszerhiány, az alapvető egészségügyi ellátáshoz való hozzáférés, a gyógyszerellátás akadozása.
Az UNICEF válasza a globális kihívásra a Reimagine (Gondold újra) kampány. Sürgős felhívás a kormányok, a nagyközönség, az adományozók és a magánszektor felé, hogy támogassák az UNICEF törekvését a koronavírus gyötörte világ megsegítésére és újragondolására.
Az adományt, amely a One Love projekten keresztül folyik be a Reimagine (Gondold újra) kampányba, az UNICEF rövid távon a legsürgetőbb igények kielégítésére szán, vagyis szappannal, maszkkal, kesztyűvel, tisztasági csomaggal, védőfelszereléssel és életmentő tájékoztatással látja el a rászoruló gyermekeket és családjaikat. Segíti továbbá a normalitáshoz való visszatérés középtávú terveit, például az oktatás, a gyermekvédelem és az egészségügy támogatásával, hosszabb távon pedig egy olyan világ megteremtésén dolgozik, ahol jobban érvényesülnek a gyermekek jogai.
Hozzászólás zárolva.