Facebook hozzászólás
299

FILMSZAKADÁS

A Netflix jól járt a járvánnyal

A koronavírus-járvány miatti bezártság milliókat ültetett le a számítógép képernyők elé, a streaming szolgáltatók pedig taroltak. A tiltások feloldásával azonban csökken az előfizetői aktivitás és megugrott a moziba járók száma.

A Netflix ugyan 10 millió előfizetővel bővült a második negyedévben, ami jóval meghaladja a korábbi becsléseket, a vállalat azonban arra figyelmeztet, hogy az a növekedési ütem, ami – vélhetőleg – a világjárvány következtében állt elő, tovább már nem tartható.

Nézünk, mint a moziban. Fotó: pixabay.com
Nézünk, mint a moziban. Fotó: pixabay.com

 

A cég arra hívta fel a befektetők figyelmét, hogy az előfizetők számának korábban tapasztalt növekedése az év második felében lelassulhat, miután a tiltások és korlátozások feloldásával megszűntek azok a hatások, melyek a bővülést táplálták. A Netflix mindössze 2,5 millió új előfizetővel számol a júliustól szeptemberig tartó negyedévben, ami pedig az elmúlt évek egyik leggyengébb eredményének számít – írja a Financial Times. 

A Netflix világszerte egyébként 193 millió előfizetővel rendelkezik. A viszonylag borús várakozások meg is tették a hatásukat, a streaming cég részvényei mintegy 10 százalékkal estek vissza a csütörtöki kereskedés végén.

A koronavírus-járvány miatt vállalt önkéntes, vagy éppen kötelező karantén egyértelmű következményének tudható be az, hogy a cég júniusra gyűjtött be annyi előfizetőt, mint a tavalyi év egészében. A társaság 26 millió előfizetővel bővült 2020 első felében.

Sophie Lund-Yates, a Hargreaves Lansdown elemzője szerint, ha valaki nem fizetett elő a Netflixre a karantén során, akkor valószínűleg soha nem is fog.

A koronavírus járvány részleges lecsengésével, és a tiltások feloldásával ugyanakkor szép lassan a mozik is elkezdtek kinyitni, még az Egyesült Államokban is, és ismét tarolni kezdtek az olyan kasszasiker gyanús filmek, mint például az Extraction Chris Hemsworth főszereplésével, mely 99 millió nézőt vonzott az elmúlt négy hétben.

De itt van még Mindy Kaling vígjátéka a Never Have I Ever, amely az elmúlt négy hétben 40 millió nézőt csalogatott a filmvásznak elé.

 



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

Minden, amit tudni érdemes a szemfenékvizsgálatról

A tévhitekkel ellentétben a szemészeti vizsgálat nem egyenlő az optikákban végzett éles látás vizsgálattal.…

Esküvői ajándék – Hogyan válasszuk ki a megfelelő nászajándékot?

Az esküvői ajándék kiválasztása komoly feladat lehet. Szeretné az ifjú párt valamivel megajándékozni, ami örömet…
1 / 3 461

GASZTRO

PÉLDA-KÉP

1 / 258

KUL-TOUR

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!