Facebook hozzászólás
115

Hogyan lesz az értékesítési előnyből profit?

A sok hasonló ajánlat közül nehéz a választás, ezért ki kell valamivel tűnni a tömegből. Az egyedi értékesítési előny az, ami megkülönbözteti a Te ajánlatodat a konkurencia nagyon hasonló ajánlatától. Folyamatosan figyelni kell a versenytársak tevékenységét, és ha szükséges, változtatni kell a stratégiádon. Nem elég azonban megtalálni az egyedi értékesítési előnyt, azt hatékonyan be is kell tudni mutatni a célközönségnek. 

Az egyedi értékesítési előnyök leggyakoribb fajtái

A legnépszerűbb értékesítési előnyök a következők:

1. Ingyenes minta 

 

 

Lehetővé teszi vásárlóidnak, hogy elköteleződés nélkül kipróbálhassák a termékedet. Ez online szolgáltatásoknál, szoftvereknél nagyon népszerű. Előfordul, hogy az ingyenes verzió mindig is ingyenes marad, de limitálják annak képességeit, és a teljes funkcionalitás csak a teljes vagy prémium verziókban érhető el. 

 

2. Extra árengedmény

 

Mindenki szereti az árengedményeket. Az árháború a konkurenciával azonban hosszú távon nem vezet jóra. A profit egyre csak csökken, sőt, akár veszteségbe is átfordulhat. Egy nagyon jó ajánlat esetén az ár másodlagossá válik.

3. Bónusz ajándék a vásárláshoz

 

 

Ha az ajándék ötletes, jól illik az alapajánlathoz, ez egy nagyon jó egyedi értékesítési előny lehet.

4. Extra garancia

 

 

Ez mutatja a vásárlónak, mennyire bízunk a termékünkben. Szolgáltatásoknál inkább a pénzvisszafizetési garancia jellemző, míg műszaki cikkeknél a garanciaidő kiterjesztése is divatos.

5. Ingyenes szállítás

 

 

Sok vásárló csak akkor szembesül a szállítási költség nagyságával, amikor a webshopban a kosarába teszi a terméket. Az ingyenes szállítás meghirdetése ezért nagyon vonzó tud lenni. Könyveknél olykor az az egyedi ajánlat, hogy csak a szállítási költséget kell megfizetni, maga a könyv ingyenes.

6. Ingyen letölthető hasznos információ

 

 

A honlap témájához kapcsolódó értékes információ az egyik legnépszerűbb csali a weboldalakon. Hasznossága mellett szakértővé emel az adott témában.

Az egyedi ajánlat kommunikálása

Az értékesítési előny megjelenítése a weboldalon sokszor okoz fejtörést. A vásárlók szokásainak elemzésével kiderülhet, hogy a kattintgatásoknak köszönhetően a látogató esetleg nem is találkozik az egyedi ajánlattal. Éppen ezért az egyedi ajánlatot érdemes a honlap minden oldalán kommunikálni. 

Az egyedi ajánlat azonban nem csak a honlapon jelenhet meg. A hírlevél-feliratkozók is kaphatnak egyedi értékesítési előnyöket, ezért az e-mail-kampányba is be lehet illeszteni. 

Az egyedi értékesítési előnyt mindenképpen ki kell emelni, hangsúly kell adni neki. 

Ha ez kicsit bonyolultnak tűnik, keress olyan marketingügynökséget – mint például a Drive Online Marketing -, amely komplex szolgáltatást nyújt, nem csak megtervezi az egyedi ajánlatodat, hanem segít annak kommunikálásában is.



Facebook hozzászólás

Hozzászólás zárolva.

PÉLDA-KÉP

1 / 258

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!