Facebook hozzászólás
336

BEADTA A DEREKÁT

Új szerepben Németh Lajos meteorológus

Németh Lajost, a népszerű meteorológust sokáig láthattuk-hallhattuk a televízióban az aktuális időjárásról beszélni, de most, hogy nyugdíjba ment sem pihen. Elveivel ellentétben kivételt tett, és reklámarc lett.

„Megmondom őszintén, sokáig előítéletem volt mindenféle »mesterséges«, a természetes környezetet módosító berendezéssel szemben, de az elmúlt egy-két évtized egyre gyorsuló éghajlatváltozása, melegedése miatt egyre inkább szükségessé válik, hogy mindennapjainkat a komfortos életünket biztosító céleszközökkel segítsük. Ma már különösen a városokban olyan éjszakai hőszigetek alakulnak ki, hogy az egészséges, pihentető alvás hőmérsékleti feltételei csak légkondicionálókkal biztosíthatók” – magyarázza Németh Lajos.

Németh Lajos már nem csak az időjárásról beszél. Fotó: EmeraldPR
Németh Lajos már nem csak az időjárásról beszél. Fotó: EmeraldPR

 

Az időjós Fisher Klímával való hosszútávú együttműködésének célja a márka hitelességének építése. Magyarországon a családi vállalkozásból kialakult cégcsoport számításai szerint már minden tizedik lakossági klíma tőlük származik, viszont a márkát a közelmúltig még nem azonosították jól ismert arcokkal a vásárlók, ezért esett a választás Németh Lajosra.

Németh Lajos szerint a globális felmelegedés az elkövetkező években, évtizedekben az emberiség életkörülményeinek egyik legnagyobb meghatározója, kihívása lesz. Véleménye szerint Fisher Klíma olyan termékekkel van a piacon, amelyek elviselhetőbbé, komfortosabbá teszik mindennapjaink életét. A meteorológusok, klímakutatók feladata, hogy tájékoztassanak a klímaváltozás okozta várható időjárási szélsőségekről, a Fisher Klíma termékei pedig arra hivatottak, hogy az előforduló szélsőséges hőmérsékleti körülményeket a lakásunkban, munkahelyünkön tompítsák, elviselhetővé tegyék.

„A tény, hogy egy közismert szereplő a nevét adja termékeinkhez, igazán megtisztelő. Lajos tudja, hogy a klímák – mint ahogy az összes elektromos háztartási berendezés – bizonyos szintű hatással vannak a környezetünkre, viszont a vállalatunk mindig is megfelelt a legújabb EU-s környezetvédelmi szabványoknak és komoly társadalmat segítő tevékenységet is végzünk, ezért vállalható cég vagyunk” – fogalmaz Gábriel Edith, a Columbus Cégcsoport kommunikációs vezetője.

“Amióta a Fisher arca vagyok, nagyon sok ismerősöm, akinek már ilyen légkondija van, gratulált, hogy valóban csúcsminőségű terméket ajánlok. Sokan pedig, akik mostanság terveznek klímaberendezést vásárolni, telefonon hívnak, hogy a »veterán« meteorológus jó prognózisaira is emlékezve választják a széles piaci kínálatból a Fisher klímát” – mondja az időjós.



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

7 dolog, ami télen is kiváló kerti elfoglaltság lehet

Ahogy beköszönt a tél, sokan hajlamosak elfeledkezni a kert nyújtotta lehetőségekről, pedig ilyenkor is rengeteg…

Minden, amit tudni érdemes a szemfenékvizsgálatról

A tévhitekkel ellentétben a szemészeti vizsgálat nem egyenlő az optikákban végzett éles látás vizsgálattal.…
1 / 3 462

GASZTRO

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!