Facebook hozzászólás
503

Napi 23 perc

Bőrápolás a „zoom-korszak” idején

Az egészséges kinézet a “zoom-korszak” fő értékévé vált; a hölgyek kétszer nagyobb eséllyel vásároltak bőrápolási termékeket a járvány kezdete óta. Ám dekorkozmetikumok helyet a természetes megoldásokat keresték – derült ki a 2000 hölgy megkérdezésével zajlott FOREO x OnePoll kutatásból. A felmérés szerint a nők átlagosan napi 23 percet töltenek bőrápolással, de 73 százalékuk le szeretné rövidíteni ezt az időt, folyamatosan keresve a gyorsabb és hatékonyabb megoldásokat.

A bőrápolás az új alapozó

Nők milliói fordítottak hátat egy sor kozmetikai terméknek a vírushelyzet alatt, ugyanakkor egyre népszerűbbek a természetes szépséget kiemelő beauty eszközök – mutatják a trendek. Egy friss felmérés szerint a többlépcsős szépségápolási rutinunk is megváltozott a járványhelyzet miatt: 10-ből 6 válaszadó jelenleg a megfelelő bőrápolást tartja kiemelkedően fontosnak. A karantén helyzet óta a nők kétszer nagyobb valószínűséggel vásároltak bőrápolási terméket, mint bármilyen más szépségápolási cikket, keresve a természetes megoldásokat. A folyamat eredményeként tízből négy hölgy alakította át otthoni kozmetikai készletét az elmúlt hónapokban, a bőrápolási cikkeket előtérbe helyezve.

Home office-os bőrápolás. Fotó: FOREO
Home office-os bőrápolás. Fotó: FOREO

Kevesebb idő a tükör előtt

A nők 59 százaléka szerint a bőrápolási rutinjuk bonyolultabbá és időigényesebbé vált, mint 10 évvel ezelőtt. Manapság átlagosan napi 23 percet töltünk bőrápolással, ugyanakkor folyamatosan keressük a könnyebb, gyorsabb és hatékonyabb megoldásokat. Így már nem meglepő, hogy a hölgyek háromnegyede (73 százalék) azt vallotta, inkább csökkentené a bőrápolási termékei számát, előnyben részesítve a multifunkcionális szépészeti eszközöket, amelyek több előnnyel járnak.

“A hálószobákat, fürdőszobákat, neszesszereket elárasztó kozmetikai márkák kollekcióinak lehet, hogy leáldoztak. A trendek azt mutatják, hogy a nők a korszerűbb, de kevésbé bonyolult megoldásokat keresik, ha a bőrükről van szó” – mondja svéd beauty-tech cég, a FOREO szakértője.

Kikapcsolom a kamerát

A felmérésben résztvevők 18–34 évesek ötöde beismerte, hogy az olyan napokon, amikor videóhívása volt, inkább a korán kelést választotta, hogy a képernyőre kerülés előtt felkészítse a bőrét. Megdöbbentő adat, hogy a megkérdezettek 40 százaléka az online meeting közben inkább kikapcsolta a kameráját, mert nem volt elégedett a külsejével. A FOREO szakértője így kommentálta az eredményeket: „ A bőrünk iránt érzett elégedettségünk az elmúlt időszakban minden eddiginél fontosabbá vált. A legjobbat szeretnénk kihozni magunkból, kevesebb idő alatt.”





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

STÍLUS

1 / 630

STÍLUS

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!