Facebook hozzászólás
122

A mobilkészülék javításának fontos tényezői

A mobiltelefonok népszerűsége töretlen, a technológia rohamos tempójú fejlődésének köszönhetően a gyártók évről évre piacra dobnak egy-egy újabb darabot vagy egy új generációt, termékcsaládot.
Nincs egyszerű helyzetben, aki telefonvásárláson gondolkodik, de az sem, aki készülékét szeretné szervizeltetni.

Miért nehéz jó szervizt találni?

Azt lehet mondani, hogy szerviz esetében négy fontos dolgot lehet kiemelni: az árat, a tapasztalatot, a szerviz idejét és a garanciát. Egyéni preferencia kérdése, hogy kinek mi a fontos. 

Az ár

Talán nem alaptalan, ha azt mondjuk, az ár, mint minden esetben, úgy a szerviznél is kardinális kérdés, hiszen ez egy számszerűsíthető adat, ez az, amit legelőször megnézünk, ami alapján összehasonlítjuk a különböző üzleteket.

Azonban az ár sokszor tévútra viheti a vásárlót, hiszen az üzletek is tudják, hogy ez egy nagyon fontos szempont. Jellemzően az új üzletek nagyon csábító akciókkal próbálnak meg maguknak új vevőket szerezni. Ez azért van, mert viszonylag ismeretlenek és nincs még stabil vevőkörük. Egy új üzlet esetében viszont fennáll annak a kockázata, hogy kevés szaktudással rendelkeznek, amivel el is érkeztünk a következő fontos ponthoz, ami a szakmai tapasztalat.

A tapasztalat és a javítási idő

A szakmai tapasztalat egy olyan tényező, ami első ránézésre nem derül ki. Az ebből fakadó előnyöket a vásárlók természetesnek veszik, a hiánya pedig jelentős problémákat tud okozni. Ha valakinek sok tapasztalata van valamiben, akkor rengeteg feladatot rutinszerűen tud elvégezni, és csak nagyon kevés vagy egyáltalán semmilyen probléma nem okoz neki gondot.

Nincs ez másképp a telefonok esetében sem, ha valaki már több ezer készüléket megjavított, akkor az jóval könnyebben, jobban és gyorsabban tudja elvégezni a javítást, mint az, aki még csak néhány telefonon van túl. Ennek különösen akkor van jelentősége, ha az adott telefon kulcsfontosságú szerepet tölt be a tulajdonosának az életben, mert mondjuk kizárólag azon intézi a munkahelyi hívásokat, e-maileket, vagy csak a telefon segítségével tudja tartani a napi szintű kapcsolatot a családtagjaival. 

Ilyen esetekben óriási jelentősége van a szerviz idejének, ugyanis egy többnapos javítás rengeteg fennakadást és logisztikai problémát okozhat a tulajdonosnak. 





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

GASZTRO

PÉLDA-KÉP

1 / 258

Egyéb

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!