Kelj fel, és szállj!
Meglepő és hízelgő ötletekkel állnak elő a légitársaságok, hogy kedvünk legyen velük utazni. Íme néhány példa a közelmúltból. Ezek bizony nekem is nagyon tetszettek!
Kezdjük ezzel a rendkívül csinos téli pulóverrel. Na ez az igazi cukiságbomba! A holland légitársaság saját színeiben álmodta meg az ünnepi viseletet. a „Flying home for Christmas Jumper” elnevezésű ruhadarabból csak kevés készült, ám az uniszex. Lehet, hogy egyszer ez lesz a gyűjtők álma!
Új dizájnú piperetáskát kapnak a francia légitársaság üzleti utasai a hosszú távú járatokon. Az arabeszk formák, a barokk hatás és az élénk színek teszik az új neszeszert különlegessé, amely sárga, zöld, piros és kék színben készült. Van benne hidratáló krém, ajak balzsam, fogkrém, éjjeli maszk és füldugó is.
A fenntartható fejlődést szem előtt tartva a fogkefe, a fésű és a cipőkanál kukoricakeményítőből készült. Újdonság, 2018-tól tollal, fertőtlenítő kendővel és fogpiszkálóval is bővült a csomag tartalma.
És most jön különleges holland újítás: hangvezérlésű szolgáltatása segít becsomagolni az utazásra! A Google Home, BB (Blue Bot) egy olyan mesterséges intelligenciával rendelkező funkció, amely a kiválasztott célállomást, az utazás időtartamát és a helyi időjárást figyelembe véve látja el az utasokat személyre szabott tanácsokkal arról, hogy mi is kerüljön bőröndjükbe.
A Holland Királyi Légitársaság szolgáltatása mesterséges intelligencián alapul, emellett a KLM rendszerével és külső technológiákkal kötötték össze. A rendszer tanulékony, és egyedi személyisége van: segítőkész, barátságos, professzionális. Minél többet használja az utas, annál okosabbá és személyesebbé válik. A Messenger applikáción keresztül segít a jegyfoglalásban is. A jövőben a BB tovább fejlődik, új szolgáltatásokat kínál majd új platformokon. Hölgyeim és Uraim, ez tényleg a XXI. század – a levegőben!
Hozzászólás zárolva.