Facebook hozzászólás
665

Közös sminkkollekciót álmodott meg Ördög Nóra és a Helia-D

A NORA BEAUTY születését a női szerepek, a mindennapi teendők és az időhiányból adódó kihívások inspirálták.

A kollekcióval Ördög Nóra és a Helia-D azokat a 25 és 45 közötti, önmagukkal törődő nőket szeretné megszólítani, akik a túlzásoktól mentes, a napi teendők közepette is egyszerűen felhelyezhető, természetes hatású sminkre vágynak. A több mint 20 féle sminkterméket a Helia-D világszínvonalú olasz dekorkozmetikum-gyártókkal közösen, minőségi alapanyagok felhasználásával fejlesztette, így a kozmetikumok az esztétikum mellett hidratáló, ápoló funkciót is betöltenek. A kollekció szeptember 8-tól megvásárolható online.

Több mint 20 féle sminktermékből álló kollekcióval jelentkezik Ördög Nóra és a Helia-D. A NORA BEAUTY klasszikus alapsminkhez szükséges termékei (BB krém, kompaktpúder, korrektor, szempillaspirál, szemceruza, szemöldökceruza, szemhéjpúder, 3-in-1 pirosító-bronzosító-highligher, valamint színezett ajakápolók) azokat az aktív, 25 és 45 év közötti nőket szeretné megszólítani, akik gyors és tartós sminkmegoldásokat keresnek a hétköznapokra.

Ördög Nóra
Ördög Nóra sminkkollekciót hozott létre a HELIA-D-vel közösen (Foto: Positive PR)

Nők megannyi szerepben

Ördög Nórát a mindennapok során kihívásként megjelenő szerepei inspirálták a kollekció megalkotására: „Édesanya, feleség, barátnő, vállalkozó, háziasszony, logisztikus… ezernyi szerep, amelynek nap mint nap meg kell felelnünk nőként. A hajtásban jellemzően saját fontossági sorrendünk legaljára kerülünk, így sokszor a sminkelésre se jut idő, energia. Pedig minden nő megérdemli, hogy önmaga legjobb formájában ragyogjon a hétköznapokon is, erre szeretnénk esélyt adni a NORA BEAUTY kombinált, egyszerűen használható okostermékeivel.  A NORA BEAUTY az egyszerű, túlzásoktól mentes, tiszta szépség szimbóluma – a smink, amelyet nem mások kedvéért viselünk, hanem csakis a saját örömünkre.

NORABEAUTY

Esztétikum és praktikum harmóniája

A termékek megalkotásakor a fő szempont az esztétikum mellett a praktikusság volt. „Olyan színekkel és összetételekkel dolgoztunk, amelyek leginkább kiemelik a szépséget, de ügyeltünk arra is, hogy egyszerre több célt is ki tudjanak szolgálni a kozmetikumok: ne csak a szépüléshez nyújtsanak hatékony segítséget, hanem hidratáló, ápoló funkciót is betöltsenek. A pirosító például bronzosítóval és higlighterrel kiegészülve ad egyedi, kompakt hatást, a szemceruza multifunkciós, a színezett ajakbalzsam pedig hidratálja is az ajkakat” – mondta el a termékfejlesztésről Budaházy Péter, a Helia-D ügyvezetője.

Hazai termék, nemzetközi alapanyagok

Budaházy Péter szerint a magyar kozmetikai fejlesztés és gyártás nemzetközi viszonylatban is színvonalasnak mondható, a dekorkozmetikumok terén azonban van még hová fejlődni, így a NORA BEAUTY kollekció gyártásába külföldi szakértőket is bevontak. „Világszínvonalú termékeket akartunk létrehozni, ezért a legnevesebb gyárakkal közösen fejlesztettünk. Maga a gyártás egy olasz kisvárosban, Cremában zajlott, ahol a világ legjobb dekorkozmetikumai készülnek, a töltésre pedig a veszprémi Helia-D üzemeiben került sor” – mondta el a termékfejlesztésről az ügyvezető.

A termékek az állandó szortiment részét képezi majd, a cég azonban időről időre szezonális kiegészítő kozmetikumokkal és számos jövőbeli fejlesztéssel is tervezi bővíteni a kínálatot. A NORA BEAUTY kollekció szeptember 8-tól elérhető a www.norabeauty.com webshopban, a Helia-D tervei szerint azonban néhány hónapon belül országszerte is megvásárolhatók lesznek a kozmetikumok – a Rossmannal például már jelenleg is zajlanak a tárgyalások a belistázásról.

Ezt is olvasd el:



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

PÉLDA-KÉP

1 / 258

KUL-TOUR

1 / 158

STÍLUS

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!