Irodisták jelentkezését várja több szekszárdi cég
Sokan azok közül, akik szellemi munkát szeretnének végezni, irodákban helyezkednek el. Ezeknek az állásoknak az a nagy előnye, hogy bár adódhatnak stresszesebb időszakok, jellemzően kiszámítható, lehet mellette más elfoglaltságot is végezni. A szekszárdiaknak is több lehetőség kínálkozik.
Irodai adminisztrátor
Klasszikus irodai munkának mondható az adminisztrátor, ehhez kapcsolódik a legtöbb hirdetés is a Szekszárdállás oldalán, amelyet a https://szekszardallas.hu/allasok/adminisztracio-irodai-munka linkre kattintva érhetünk el.
A munka igen széles körű, de összefoglalóan azt lehet mondani, hogy az adminisztrátor részt vesz a napi adatok rögzítésében, a heti, havi jelentések készítésében és támogatja közvetlen munkatársai munkáját, például egy gyár esetében besegít a műszakvezetők, telepvezetők adminisztratív feladatainak elvégzésében.
Az ideális jelölt erre a feladatra az, akinek van minimum középfokú iskolai végzettsége és magabiztosan kezeli a Microsoft Office programokat. Cége válogatja, hogy milyen hosszú előzetes szakmai tapasztalatot írnak elő. Legtöbb esetben a versenyképes fizetés mellé céges telefont és laptopot is ad a munkáltató.
Titkárnő
A titkárnői állás is irodai munkának számít. Például egy építőipari generálkivitelezéssel foglalkozó cég munkatársat keres a vezetői feladatok irodai támogatására. A titkárnő feladata az ügyvezető személyi asszisztenciájának ellátása, a mindennapos és hirtelen bekövetkező (ad hoc jellegű) feladatok gyors és pontos intézése. A munkához hozzátartozik a kimenő és bejövő számlák feldolgozása, nyilvántartása, banki felületek, a házipénztár kezelése, az alvállalkozói szerződések, teljesítésigazolások előkészítése és adminisztrálása.
A titkárnői állásra középfokú végzettséggel és Microsoft Office ismerettel lehet jelentkezni. Ha az állásinterjún sikerrel járunk, az első ledolgozott hónap után versenyképes bért kapunk.
Kereskedelmi munkatárs
Kereskedelmi munkatársakat például nagykereskedések alkalmaznak. Már érettségivel is lehet jelentkezni az állás betöltésére, de előnyt jelent a kereskedelmi végzettség és a hasonló területen szerzett tapasztalat, valamint az idegennyelv-tudás. Hasonló a bérezés, mint az irodai adminisztrátor esetében.
Diákmunkaként is
Az irodai munkát bizonyos feltételek mellett diákok is végezhetik. Például egy nagy múltú, nemzetközi tanácsadó cég keres azonnali munkakezdéssel agilis, megbízható fiatalokat.
Az új kollégák feladata lesz az adminisztráció, a szerződéskötések kezelése és kitöltése elektronikusan, az ügyfelekkel való kapcsolattartás és a pénzügyi igényfelmérés.
Az irodai munkák egyik legnagyobb előnye, ahogyan ez ki is derül az eddig leírtakból, hogy felsőfokú végzettségre általában nincs szükség, már egy érettségivel a kezünkben munkába állhatunk.
Hozzászólás zárolva.