Facebook hozzászólás
537

Takko Fashion üzlet nyílt a Pólus Centerben

A látványosan megújult Pólus Center nagy hangsúlyt fektet bérlői összetételének folyamatos fejlesztésére. Ennek részeként új vezető nemzetközi divatmárkával, a Takko Fashion ruházati üzlettel bővítette kínálatát. A Takko Fashion Európa-szerte több mint 1.750 üzletet működtet, ezáltal az egyik legnagyobb ruházati láncok közé tartozik.

A német Takko kereskedelmi lánc a Pólus Center pozitív kereskedelmi teljesítménye alapján választotta a nagy hagyományokkal rendelkező bevásárlóközpontot. Az új 515 négyzetméteres Takko üzlet a Pólus Center egyik forgalmas főfolyosója és központi tere, a „Center Court” találkozásánál helyezkedik el. 

„Rendkívül fontosnak tartjuk, hogy olyan bevásárlóközpontban jelenjünk meg, amely egy már meglévő, vonzó bérlői összetétele mellett erős lojális látogatói bázissal rendelkezik. Biztosak vagyunk benne, hogy hosszú távú, sikeres együttműködés vár ránk a Pólus Centerrel.” – mondta Jens Heine, a Takko Fashion ügyvezető igazgatója.

 

A Takko Fashion Európa-szerte több mint 1.750 üzletet működtet, ezáltal az egyik legnagyobb ruházati láncok közé tartozik. A divatcég 2004. óta van jelen hazánkban és a Pólus Centerben nyitotta meg 59. üzletét. A márka töretlen népszerűségét a családok igényeit kiszolgáló minőségi termékeinek és kedvező árainak köszönheti. A sokszínű kínálat mellett a Takko boltok modern és átlátható kialakítása is hozzájárul a sikerhez. 

 

„Örülünk annak, hogy a Pólus Center kínálata egy újabb nemzetközi divatmárkával bővült a látványos felújítás után. Bízunk benne, hogy a Takko Fashion üzlet vonzó megjelenése, átlátható elrendezése és elérhető árai hozzájárulnak majd a vásárlói igények még szélesebb körű kiszolgálásához.” – mondta Rácz Andrea, a Pólus Center marketing menedzsere.

 

A Pólus Center az elmúlt időszakban nagy figyelmet fordított a vásárlók igényeinek kielégítésére.
A látogatói megkérdezésre alapozott, és tavaly decemberben befejezett több mint 1 milliárd forint értékű felújításnak köszönhetően a bevásárlóközpont új modern külső megjelenése és világos, átlátható belső kialakítása elnyerte a vásárlók tetszését. A megújulás mellett a kínálat folyamatos bővítése is kiemelt szerepet kapott a bevásárlóközpont életében.  2011. óta számos népszerű nemzetközi márka, többek között a H&M, Promod, Deichmann, Vodafone, Charles Vögele, és a CCC Shoes nyitott új üzletet a Pólusban. Jelenleg további márkákkal is folynak tárgyalások az üzlet bérbeadások kapcsán, amely jól tükrözi az érdeklődést a sikeresen működő bevásárlóközpont iránt.



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

Minden, amit tudni érdemes a szemfenékvizsgálatról

A tévhitekkel ellentétben a szemészeti vizsgálat nem egyenlő az optikákban végzett éles látás vizsgálattal.…

Esküvői ajándék – Hogyan válasszuk ki a megfelelő nászajándékot?

Az esküvői ajándék kiválasztása komoly feladat lehet. Szeretné az ifjú párt valamivel megajándékozni, ami örömet…
1 / 3 461

PÉLDA-KÉP

1 / 258

PÉLDA-KÉP

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!