Kiderült, mit csinálnak a nők a zuhany alatt
A magyar nők számára a kellemes illat a legfontosabb szempont, amikor tusfürdőt vásárolnak, utána következik a termék hatékonysága, majd a hidratáló képessége. A terméket igen gyakran használják: a megkérdezett hölgyek több mint 80 százaléka zuhanyozik napi rendszerességgel különböző gélekkel – világított rá a CD kozmetikai márka és az NRC Piackutató reprezentatív felmérése
A magyar hölgyek legfőképp az illat alapján vásárolnak tusfürdőt, 91 százalékuk tartja nagyon fontos vagy fontos döntést befolyásoló tényezőnek, hogy a terméknek kellemes legyen az illata – derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett reprezentatív kutatás eredményeiből. A nők alapvető fontosságúnak tartják a termék hatékonyságát, ez a megkérdezettek 86 százaléka számára döntő tényező. A harmadik, illetve negyedik helyen pedig a bőrtápláló (83 százalék), illetve a frissítő hatást (79 százalék) emelték ki a hölgyek.
Kiderült, hogy a tusfürdő kiválasztásakor az illat, a hatékonyság és az összetétel fontos, a magyar hölgyek többsége napi rendszerességgel használja is a kiválasztott terméket a zuhany alatt.
Érdemes megjegyezni, hogy a válaszadók kétharmada (68 százalék) nagyon fontosnak tartja a tusfürdő kiválasztásánál, hogy az mentes legyen az olyan vitatott összetevőktől, mint például az ásványi olajt, szilikon, parabén vagy a mesterséges színezékek.
Érdekesség, hogy a magyar nők 28 százaléka kifejezetten a vegán, azaz állati összetevőktől mentes termékeket keresi a drogériák polcain. Ez a szám valószínűleg jócskán magasabb, mint a vegán életmódot követők aránya a lakosságon belül.
A felmérésből kiderült, hogy a tusfürdő az a kozmetikai szer, amelyet napi rendszerességgel használunk, ezért kiemelten fontos, hogy milyen terméket választunk.
Mivel a magyar nők többsége, 82 százaléka naponta áll be a tus alá és használ különböző tusfürdőket a tisztálkodás során valóban érdemes alaposan megvizsgálni a tusfürdő kínálatot.
Hozzászólás zárolva.