Facebook hozzászólás
163

Egyedülálló luxusközpont nyílt Budapesten

Ma reggel (szeptember 15-én) nyitotta meg kapuit Budapest exkluzív – a világon egyedülálló – luxusközpontja, a World of Luxury (WoL). A három napos nyitórendezvényen világhírű prémiummárkák szerepelnek, köztük a Rolls-Royce Phantom luxuslimuzin és a német Wellendorff páratlan ékszerkollekciója.

A 100%-os magyar tulajdonban lévő, több mint 1 milliárd forintos beruházással létrehozott WoL angol klubhangulatban kínál élményszerű vásárlást a luxuskedvelő hazai és külföldi közönség számára.

A fényűzés világának állított központot Budapesten Somogyi Robert tulajdonos-vezérigazgató, a márkaépítés és protokoll nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező szakértője. A nagyvilágban is példa nélküli World of Luxury-t nemzetközi tapasztalatainak és külföldi kapcsolati tőkéjének köszönhetően teremtette meg, a minőségi értékeket, individuális márkákat kedvelő és vásárló hazai, illetve a (nemcsak hazánkban élő) külföldi közönség számára.

A WoL vásárlóközönségének nagyobb részét (kb. 70%-át) várhatóan a hazai érdeklődők teszik ki, amelybe beletartoznak a magyar állampolgárok és – kisebb arányban – a Magyarországon élő külföldiek is. A maradék 30%-ot pedig a környező országokból (Szlovénia, Szlovákia, Ausztria) várjuk, de már most vannak komoly érdeklődőink Japánból, Amerikából és Németországból is” – mondta Somogyi Robert.

A ma reggel megnyitott WoL Villa kollekciójában jórészt olyan márkák kaptak helyet, amelyek a világ legelőkelőbb, kis szériákat gyártó és egyedi megoldásokat kínáló manufaktúráiból kerültek ki. A WoL-nál személyes tanácsadókkal történő találkozások és konzultációk előzik meg a vásárlást, amelyek bensőséges, klublégkör hangulatban zajlanak. A felgyorsult világ rohanó tempójával szemben itt egy-egy vásárlás kellemes és élményszerű folyamattá válik. Az igényeknek megfelelő különleges darabok megtalálásához kellő idő áll a vásárló és tanácsadója rendelkezésére, hogy a konzultációkat követően a személyre szabottság is elérje azt a kompromisszummentes tökéletességet, amelyet a kínált márkák már magukban hordoznak.

A diszkrét, szolid eleganciával kísért angol klublégkör biztosítja azt a kivételes vásárlási élményt, amelyhez hasonlóval például private banking szolgáltatás során találkozhat a vásárlóközönség.

A WoL az országimázs részeként is kíván működni: a 20. század eleji nagypolgári stílus és protokoll újbóli meghonosításával Európa luxusközpontjává kíván válni. A World of Luxury épülete diplomáciai rendezvényeknek is helyszínül szolgál majd, ezzel is segítve Magyarország nemzetközi kapcsolatainak erősítését.





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

PÉLDA-KÉP

1 / 258

KUL-TOUR

1 / 158

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!