Facebook hozzászólás
130

Az üzleti sportélet

Szeptember elején folytatódnak a népszerű CÉGLIGA versenyek küzdelmei. A hazánkban egyedülálló kezdeményezés egy vállalatok közötti sportverseny-sorozatot takar, melynek keretében több sportágban mérhetik össze tudásukat a résztvevők. A mindössze féléves múltra visszatekintő kezdeményezés máris komoly eredményeket tudhat maga mögött. A versenyekbe eddig 34 cég kapcsolódott be, többen közülük 2-3 sportágban is elindították csapataikat.

„Fő célunk a vállalati sportélet fellendítése volt” – mondta Remete Tibor, a CÉGLIGA létrehozója, az aktív vállalati rendezvények szervezésével foglalkozó Activity Group Kft. ügyvezetője. „Ehhez természetesen olyan stabil rendszert kellett felépítenünk, amely a legmagasabb igényeket is képes kiszolgálni a helyszínek, a szervezés és a kommunikáció tekintetében egyaránt. A verseny elindítását megkönnyítette, hogy számos résztvevőnél már komoly sportélet folyt, ám sok helyen a CÉGLIGA hatására indult be egy cégen belüli aktív mozgalom.”
Szerencsére ma már Magyarországon is divat lett az aktív életmód, sokan belátták, hogy a rendszeres mozgás milyen előnyökkel jár. Mivel a legtöbb időt munkahelyünkön töltjük, kézenfekvő, hogy a sport valamilyen módon szerephez jut a vállalatok életében. A vállalati finanszírozás többszörösen is megtérülhet, hiszen nemcsak fittebb, egészségesebb munkatársak dolgoznak majd az irodában, de a közös program a kollégák kapcsolataiban is pozitív változásokat hoz. Az aktív életmód előnyei mellett a sorozat ideális környezetet biztosít az üzleti kommunikációnak is, hiszen a partnerek közvetlen kapcsolata felszabadultabb és sikeresebb tárgyalásokat eredményez.
Az Activity Group a CÉGLIGA mezőnyének további növekedésére számít a közeljövőben, és az eddigi öt mellett (labdarúgás, kosárlabda, asztalitenisz, bowling, fallabda) újabb sportágak elindítását tervezi. A szeptemberi folytatásban több, mint félszáz vállalat nevezése várható.
A szervezők célja továbbra is egy folyamatosan és dinamikusan bővülő sorozat fenntartása, a résztvevők színvonalas kiszolgálása és egy komoly CÉGLIGA image kialakítása. Ennek fontos állomása volt a nyári CÉGLIGA parti, ahová neves sportolók – a vízilabdázó Stieber Mercédesz, Rédei Kata, Tóth Frank és az öttusázó Füri Csilla, Fülep Sándor, Kállai Ákos – is elfogadták a meghívást. Az eddigi versenyeken tapasztalt hangulat mindenesetre kellő alapot nyújt a sikeres folytatáshoz.
Résztvevők
A résztvevők elsősorban a közép- és nagyvállalati körből kerülnek ki, a telekommunikációs, a pénzügyi, a tanácsadási piac szereplői mellett jelen vannak az ipari szektor képviselői is. CÉGLIGA szereplő többek között az Accenture, a Deloitte&Touche, az MVM, a Nokia, az Oracle, a Pannon GSM, a Procter&Gamble, PricewaterhouseCoopers, a telnet, a Westel, a Würth, a Young&Rubicam.



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

Kollagént, de milyet?

A kollagén népszerűsége az utóbbi években ugrásszerűen megnőtt, főleg a nők körében, hiszen a dús haj, az erős…

Táplálkozási szokások, melyek segítik a zsírpárnák felszívódását

Sokan álmodozunk arról, hogy egyszer és mindenkorra megszabadulunk a testünkön megjelenő zsírpárnáktól. Ebben a…
1 / 3 464

GASZTRO

PÉLDA-KÉP

1 / 258

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!