Facebook hozzászólás
54

Randall, Geoffrey: Márkázás a gyakorlatban

Budapest: Geomédia Könyvkiadó, 2000 .- 238 p. – fűzött:3800,-Ft

A globális piac kialakulásával egyre nagyobb jelentőségre tesznek szert a megfelelő stratégiával kialakított márkanevek. Egyes piaci szektorokban – például a szolgáltatások területén – pedig csak most kezdik felismerni a márkanevek hasznát és értékét. A szerző definiálja a márkanév fogalmát, ismerteti az ezzel összefüggő fontos szakkifejezéseket, és elemzi az utóbbi évtizedekben kialakult világmárkák stratégiáját. Bemutatja hogyan lehet márkanevet kialakítani a szolgáltatóiparban és a business-to-business piacokon, de kitér arra is, hogy az internet milyen hatást gyakorol a már meglevő és az új márkákra.

A könyv nélkülözhetetlen eszköze mindazon marketing szakembereknek, cégtulajdonosoknak vagy kereskedőknek, akik érdekeltek az időtálló márkanevek létrehozásában és fenntartásában.



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

GASZTRO

STÍLUS

A mechanikus férfi karórák titkai

A mechanikus órák világa varázslatos és izgalmas, különösen azok számára, akik értékelik a hagyományokat és a…

Női balerina cipők őszre – hogyan viseld őket, hogy mindig gyönyörű legyél?

Az őszi hónapok beköszöntével sokan a melegebb, zártabb lábbelik felé fordulnak, de a női balerina cipők továbbra…
1 / 631

KUL-TOUR

1 / 158

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!