Jerry Yoram Wind – Jeremy Main: Változástervezés: Vállalatok felkészítése a 21. századra
Budapest: Geomédia Könyvkiadó, 2000. – 347 p. – kötött:4400,-Ft
Minden felkészült döntéshozó tudja, hogy a cégek jövőbeni versenyképességének fenntartása érdekében előbb vagy utóbb változtatni kell a hagyományos vállalati struktúrákon. A kötet szerzői felvázolják a tipikus XX. századi cégek alapvető tulajdonságait, és ezzel párhuzamosan bemutatják a hatékony, XXI. századi követelményeknek megfelelő vállalatok legfontosabb jellemzőit. E létfontosságú új tulajdonságok kialakításának feltételeit és megvalósítási technikáit mutatja be a könyv.
A kötet első része feltárja a változás mozgatórugóit, a második rész pedig arra ad példát, hogyan alakítja át az új vállalkozás az emberről, azon belül a fogyasztóról, a vezetőről és az alkalmazottról alkotott képét. A harmadik rész azt elemzi, hogyan használják a vállalatok a kezükben lévő új eszközöket: az információtechnológiát, az innovációt, a gyorsaságot és a minőséget, a negyedik rész pedig a vállalaton belül végbemenő változásokkal foglalkozik.
A szerzők saját kutatásaikra alapozott véleménye szerint az új kihívásokra felkészült vállalatok rugalmasak, gyorsan tanulnak, globálisan gondolkoznak és cselekszenek, minden tevékenységüket elektromos hálózattal kapcsolják össze, szem előtt tartják az ügyfél igényeit, és támogatják alkalmazottaikat a döntéshozásban. A tapasztalatok, sikerek és kudarcok bemutatásával a kötet gyakorlati segítséget nyújt a vállalatok menedzsmentjének a XXI. századi túléléshez és sikerhez.
Hozzászólás zárolva.