Márpedig Mohamed elmegy a hegyhez!
Lehet, hogy elődeink nem is tudták, de a közismert mondás valójában nem más, mintegy rendkívül fontos és értékes üzleti modell, egy teljesen átgondolt szolgáltatás! Akkor is, ha építkezünk, akkor is, ha már meglévő lakásunkat szeretnénk felújítani, három szempontot mindenképp figyelembe kell vennünk, ez pedig a kényelem, az energiatakarékosság és a biztonság. Na, ehhez kell a „titokzatos” Mohamed!
Elvárjuk ablakainktól, ajtóinktól, hogy tökéletesen záródjanak, hogy ne szökjön ki a meleg (nyáron meg ne jöjjön be a meleg!), ja, és lehetőleg a betörők se mászkáljanak a lakásunkban. Az okos cég tehát kifejleszt olyan termékeket, amelyek megfelelnek igényeinknek – például szuper vasalatot, a háromrétegű ablaküveget… Itt azonban nincs megállás!
Dr. Christian Faden, a ROTO fejlesztésért felelős vezetője a 13. Roto Nemzetközi Szaksajtó Nap egyik előadója az újságíróknak azt is elmondta, hogy az elgondolás egy teljesen új üzletággá nőtte, növi ki magát. A cég számításai szerint ma csak Európában mintegy 600 millió ablak és ajtó karbantartását kellene elvégezni, hiszen körülbelül 90% -uk nem felel meg a XXI. századi elvárásoknak, vagyis a meleg ott megy ki, ahol akar, a betörő meg ott jön be, ahol kedve tartja.
Faden úr 16 ország majd nyolcvan újságírója előtt elmondta, hogy terveikhez most igyekeznek megszervezni saját szakembergárdájukat. Céljuk, hogy középtávon minden nagyvárosi régióban tapasztalt partnervállalatok képviseljék őket.
Amikor egykor építkeztünk, azt gondoltam, örök életre le van egy nagy gond… Nem így lett!… A nyílászárókat például 10 éven belül cserélni kellett. Ahogy most elnézem, megint el kell rajta gondolkodnunk – pont a három elvárás miatt: kényelem, enegriatakarékosság, biztonság… Na, majd jön Mahamed!
Hozzászólás zárolva.