Négy művésznő pólót árult
Március 8-án, 15.00 órától 18.00 óráig az Összefogás támogató művészei és arcai, Sebestyén Márta, énekesnő, Oroszlán Szonja, Tallós Rita, színművésznő és Ungár Anikó, bűvész a Mammut 2 postán az Összefogás pólóinak árusításával hívták fel a figyelmet a mellrákszűrések fontosságára. Az eseményt nagy érdeklődés kísérte; nem kevés póló fogyott a művészek kezéből.
A Magyar Posta postaboltjaiban március 8-tól, a Nemzetközi Nőnaptól Anyák napjáig (május 2.) vagy a készlet erejéig árulja az Összefogás pólóit.
A pólók ára 990 Ft lesz. A pólók országszerte 53 postahelyi boltban lesznek kaphatók, elsősorban a megyeszékhelyeken és a nagyobb postákon. A kitűnő minőségű, Havancsák Teréz által tervezett, négy színben kapható pólók mellé az Egyesület a mell önvizsgálatára vonatkozó tájékoztató kis füzettel is segíti a felvilágosító kampányt.
A Magyar Postánál 21.840 nő dolgozik, ami a teljes munkavállalói létszám 62%-a. Az ország legtöbb női munkatársát foglalkoztató vállalataként a posta különleges figyelmet fordít a női egészségmegőrzés kérdésének. Ilyen formában tehát társadalmi méretekben is kiveszi részét az egyik legveszedelmesebb betegség, a rák elleni küzdelemből.
Nem ez az első mellrák ellenese akciója a Magyar Postának; a US Posttól átvéve, 2005-ben Európában elsőként bocsátották forgalomba a „Mellrák: Adunk a gyógyulásra” feláras forgalmi bélyeget. A befolyt felárbevételt az Országos Onkológiai Intézet számára utalták át rendszeresen. A kibocsátás óta több mint 225 ezer bélyeg fogyott el, így már több mint 10 millió forinttal tudtak hozzájárulni az emlőrák-kutatásokhoz.
Az Egészség Hídja Összefogás Egyesület munkájában 2005 óta vesz részt hivatalos támogatóként a Magyar Posta. A munkatársai árusítják a mozgalom jelképévé vált rózsaszín karkötőt, és aktívan részt vesznek a már hagyománnyá vált „Lánchídi sétán”, az elmúlt évben több százan vettek részt. 2009-ben a Magyar Posta is részt vett a számos vállalat által indított „Partnerlánc az Egészségért” elnevezésű, az egészséges életmódra fontosságára országos figyelemfelhívó kampányban.
Az Összefogás pólók a Magyar Telekom támogatásával kerültek piacra 2008-ban.
A Magyar Telekom mint munkatársainak egészségéért felelősséget érző munkáltató 2009-ben ismét csatlakozott a kezdeményezéshez. Az Egészség Hídja PartnerLánc akció keretében a Magyar Telekom száz munkatársának ingyenesen biztosította a mellrák elleni szűrést, és a vállalat munkatársai részt vettek a figyelemfelhívó Lánchídi sétán
Hozzászólás zárolva.