Jan Taminiau négy éven át minden esztendőben új neszeszerrel lepi majd meg a holland légitársaság business utasait. A piperetáskák olyan eszközöket tartalmaznak, amelyek elengedhetetlenek egy hosszú utazáshoz. A tervező hat táskát álmodott meg 12 különböző színben, melyek a repülést követően követően is kitűnően használhatók. Az első, bemutatott neszeszert a tervező „haute couture” kollekciója inspirálta, a második formája pedig leginkább egy pénztárcához hasonlít.
– A KLM évek óta dolgozik neves holland tervezőkkel, hogy folyamatosan meglephessük utasainkat. Taminiau stílusa elegáns és különleges, követi a nemzetközi divattrendeket. A KLM büszke arra, hogy egy ilyen kaliberű dizájnerrel dolgozhat együtt. Az új neszeszer nemcsak attraktív, hanem különösen praktikus is. Utasaink imádni fogják a különböző dizájnokat.- nyilatkozta Miriam Kartman, a KLM fedélzeti szolgáltatásokért felelős alelnöke.
– Úgy terveztem ezeket a táskákat, hogy ajándékként is funkcionáljanak, hiszen a KLM olyan tárggyal szeretné megajándékozni utasait, amilyent mindennapjaikban is tudnak alkalmazni.”- tette hozzá Jan Taminiau.
Nemzetközi holland
Az új táskákkal is Hollandia mai művészetét szeretné reprezentálni a légitársaság – mint ahogy a World Business Class menüjét a holland Michelin-csillagos séf, Jacob Jan Boerma álmodta meg, az étkészletet Marcel Wanders, az egyenruhákat pedig Mart Visser, és természetesen a kabinok dekorációja is holland művész, Hella Jongerius munkája.
Hozzászólás zárolva.