Mutasd a bőröd, megmondom ki vagy!
Egy hajkefe, amely olvas a fejbőrünkről és egy tapasz, amely figyelmeztet, ha túlzásba visszük a napozást. Néhány példa a világ legnagyobb szépségipari vállalatának technológiai újításai közül, melyeket a franciaországi Viva Tech világkonferencián mutatnak be. Az esemény a digitális világnak azt jelenti, amit az autóiparnak a genfi autószalon.
Ismét megtartották Párizsban a Viva Technology konferenciát, ahová a világ minden tájáról érkeztek vállalatok start-upokkal és tech őrültekkel, hogy bemutassák, illetve megcsodálják az év digitális újításait. Íme az ízelítő a jövő kozmetikai készítményeiből.
Az első személyre szabott alapozó
A Lancôme másodszor vett részt a csúcstechnológiák találkozóján. Célja, hogy újításai oktatási céllal hozzák közelebb a fogyasztókhoz a szépségápolás helyes szokásait, illetve személyre szabhatóvá teszik azokat. A VivaTech-en először láthatta a szakma a legújabb alapozót. Az új technológiával készült dekorkozmetikummal mindenki a bőrének legmegfelelőbb árnyalatát kapja. A szolgáltatás a szépségtanácsadónál kezdődik, aki beszkenneli az érdeklődő bőrtónusát, ezután az adat beprogramozott algoritmusokon halad át, amelyek meghatározzák a bőrtónushoz passzoló tökéletes alapozó árnyalatát. A formulát ott helyben keverik ki!
Biztonságos napozás egy kis tapasszal
A La Roche-Posay évtizedek óta dolgozik bőrgyógyászokkal. A vállalat technológiai fejlesztésekkel együttműködő csapatával hozták létre a My UV Patch szenzort,
amely figyelemmel kíséri az UVA- és az UVB-sugárzást, és egy mobil applikáció segítségével felhívja használói figyelmét arra, hogyan kell biztonságosabbá tenni a napozást, ezzel csökkentve a leégés és akár a bőrrák kialakulásának kockázatát. A szenzor egy ulta-vékony, rugalmas tapasz, amely fotoérzékeny festékeket tartalmaz, és az applikáción keresztül figyelmezteti a felhasználót személyes jellemzői (bőrtípus, szem- és hajszín) és napozási szokásai alapján, hogy mikor érdemes újra felvinni a naptejet. A My UV Patch az első olyan hordható UV-szenzor, amelyet napokig lehet viselni, úszás és sportolás közben is. Idén a márka egyes fényvédő termékeihez csomagolva, Magyarországon is elérhető.
Fésülködj tudatosan az okos hajkefével!
A Kérastase létrehozta a világ első digitális technológiával felszerelt hajkeféjét.
Az „okoskefe” elnyerte az év Nemzetközi CES Innovációs Díját, amely az új technológiai termékek kiemelkedő formatervezését és kivitelezését ismeri el. A Hair Coach beépített mikrofonja a fésülés hangjait figyeli, a terheléscellák a hajra és fejbőrre nehezedő erőt mérik, a különböző érzékelők pedig a fésülési szokásokat elemzik. Minden információt egy mobilalkalmazásba gyűjt a rendszer, melyeket összesítve egy hajminőségi mutatószámot kapunk, valamint személyre szabott tanácsokat és termékajánlásokat.
Mindezeken túl, a konferencia látogatói kipróbálhatták a világszerte már húszmillió alkalommal letöltött Makeup Genius virtuális smink applikáció legújabb felturbózott verzióját is, és virtuálisan tesztelhettek körömlakkokat a Nail Genius segítségével. Végül új frizurákat, hajszíneket és hajformákat próbálhatnak ki virtuálisan a Style My Hair appjával.
Hozzászólás zárolva.