Hoppá! Háromnapos a fekete péntek!
Magyarországon is egyre nagyobb sikere van az úgynevezett fekete pénteknek az ünnepek közeledtével. A Fashion Days azt tapasztalja, hogy a magyar vásárlók rendkívül aktívak ilyenkor. Éppen ezért idén háromnaposra tervezik az akciót – mától november 26-áig.
Magyarországon kívül még Romániában és Bulgáriában működik a divatcég. Tapasztalataik szerint mi várjuk legjobban a lehetőséget, különösen az ismert nagy márkákat keressük.
– Magyar vásárlóink a leginkább árérzékenyek, és különösen fogékonyak az akciókra. Míg Bulgáriában inkább a drága karórák, luxus ruházati cikkek népszerűek, a magyarok kivárják a leértékeléseket, és főleg női ruhákat és cipőket vásárolnak – számolt be a vásárlók fogyasztási szokásairól Robert Berza, a Fashion Days vezérigazgatója.
A divatportálon az idei Black Friday alkalmából akár 90 százalékos leértékeléseket is találhatnak a vásárlók, és a termékek több mint 40 százaléka féláron kapható. A vállalat idén nemcsak a készleteket bővítette, hanem három új luxusmárkát is bevezet a kínálatba.
Hozzászólás zárolva.