Életforma.hu

ÉLET-MÓD

Egy magyar kozmetikai márka újjászületése

Az év első három hónapjában megduplázta forgalmát a Helia-D Kft. a tavalyi év ugyanezen időszakához képest, ami azt jelzi, hogy a hosszú évekig háttérbe került, kiváló magyar márka az új tulajdonosi csoportnak köszönhetően most ismét méltó helyre kerülhet a szépségápolási piacon.

Az eredmény látványos eleme annak a fejlődésnek, amely azóta indult el, hogy 2004 második felében újra magyar tulajdonba került a márka.

2006. első negyedévében a Helia-D Kft. több, mint 100 százalékkal növelte bevételeit 2005. hasonló időszakához viszonyítva. A jelentős forgalomnövekedés a termékpaletta bővítésének, a 2005. év végi reklámkampánynak és az értékesítési hálózat kibővítésének köszönhető.

2005-ben a négy klasszikus nappali krém (Classic termékcsalád) megtartása mellett hat új Helia-D termék jelent meg a piacon: öregedésgátló krém, éjszakai krém, szemránckrém, arctonik és arctej valamint arctisztító kendő. Az új termékek fejlesztését a Helia-D Kft. a külföldi tulajdonban lévő, korszerű technológiával rendelkező Bodycare Kft.-vel közösen végzi.

A már jól ismert Classic termékcsalád krémjei eredeti összetételben, ám új design-nal kerültek a boltok polcaira. A termékek csomagolásán megmaradt a fekete szín dominanciája, a csomagolást az új, matt megjelenés és a modern napraforgó szimbólum teszi különlegessé.

Az idegenforgalmi szezon közepére a remények szerint újra megjelenik a Szász Endre által tervezett hollóházi porcelántégelybe csomagolt arckrém is.

A Helia-D termékek a Rossmann, a dm, a Tesco, Azúr üzleteiben és áruházaiban már a tulajdonosváltást megelőzően is kaphatók voltak, azóta megjelentek az Auchan és a Cora áruházlánc polcain valamint az Interspar üzletekben is. Ezenkívül további közel 1500 kiskereskedelmi egységben is kaphatók a Helia-D termékei.

Termékei népszerűsítésére a Helia-D Kft. 2005 novemberében egy kéthónapos sajtó-és televíziós reklámkampányt indított, amelynek költségvetése alapján a Helia-D az iparágon belül a 10 legnagyobb hirdetési felület vásárló egyike lett 2005-ben Magyarországon.

Az új tulajdonosi kör bízik abban, hogy a kiváló, nemzetközi viszonylatban is elismert magyar termék méltó helyre kerülhet a szépségápolási szegmensben.


Hogyan rendezd be a hálószobád, hogy valódi pihenőszigetté váljon?

Hogyan rendezd be a hálószobád, hogy valódi pihenőszigetté váljon? 

A hálószoba sokkal több, mint egy hely, ahová aludni járunk. Ez az otthon legintimebb tere, ahol kikapcsolódunk, megpihenünk, és új energiával töltődünk fel. Éppen ezért fontos, hogy a berendezése ne csak ízléses, hanem funkcionális és kényelmes is legyen. Cikkünkben összegyűjtöttük a legfontosabb szempontokat, hogy a hálószobád ne csak szép, hanem élhető és nyugodt tér is legyen.
Hogyan szoktasd hozzá kutyádat a szobakennelhez?

Hogyan szoktasd hozzá kutyádat a szobakennelhez? 

A szobakennel sok gazdi fejében még mindig a „bezárás” fogalmával él együtt, pedig valójában épp az ellenkezője: egy jól bevezetett kennel nyugalmat, stabilitást és biztonságot ad a kutyádnak.
Így lesz stresszmentes az ételrendelés

Így lesz stresszmentes az ételrendelés 

Nőként nem mindig könnyű helytállni a mindennapokban, hiszen a munkahely mellett többnyire rájuk hárul a háztartás vezetése, a főzés és a gyereknevelés is.
Ne hagyd az utolsó pillanatra: így hozd formába a kertet nyárra

Ne hagyd az utolsó pillanatra: így hozd formába a kertet nyárra 

Amint megérkezik a tavasz, a kert újra életre kel, de csak akkor, ha mi is készen állunk rá.
Az éves megyei matrica előnyei a közlekedők számára

Az éves megyei matrica előnyei a közlekedők számára 

A 2015-ben bevezetésre került megyei matricák az elmúlt egy évtizedben egyértelműen igazolták létjogosultságukat, hiszen már jó ideje vezetik az eladási statisztikákat. Érdemes tehát megvizsgálni azt is, mi okozza ilyen mértékű keresettségüket.
Bosch: háromszor a Föld körül – 120 ezer sportkilométer 6 év alatt

Bosch: háromszor a Föld körül – 120 ezer sportkilométer 6 év alatt 

Hatodszor is a Bosch az első helyen az országos Fut a cég versenyen
Ébredő életenergia – hogyan segít a kundalini jóga a nőknek?

Ébredő életenergia – hogyan segít a kundalini jóga a nőknek? 

A kundalini jóga a kedvesség és a tudatosság jógája, ebből adódóan ideális a gyengédebb nem képviselői számára. De miben és hogyan segíthet nekünk? Hogyan járul hozzá ez a jógaforma a belső tér megtapasztalásához? Ezekre a kérdésekre keressük a választ.
Tavaszi lendület: játékosan a csapatépítés útján

Tavaszi lendület: játékosan a csapatépítés útján 

Ahogy a természet újraéled, a hosszú hónapok utáni friss levegő és napsütés szinte hívogat, hogy végre kiszabaduljunk a négy fal közül. Ilyenkor szinte vonz minket a természet, vágyunk a felfrissülésre, amit a szabad levegő ad.
A CBD olaj útja a magtól a cseppentőig

A CBD olaj útja a magtól a cseppentőig 

A CBD olaj természetes eredetével, kiegyensúlyozott összetételével és sokrétű felhasználhatóságával sokak érdeklődését keltette fel az utóbbi időben. De vajon hogyan készül ez a különleges olaj? Milyen folyamatokon megy keresztül a kender, mire illatos, sűrű kivonatként a polcokra kerül?
A körömápolás fontossága a nők életében

A körömápolás fontossága a nők életében 

A hölgyekre jellemző, hogy sokat foglalkoznak a külsejükkel. Annak érdekében, hogy ápoltak legyenek, rendszeresen látogatnak el a fodrászhoz, a kozmetikushoz és a műkörmöshöz is.