Facebook hozzászólás
235

Designbutik a MOM parkban

December 1-31. között a Zagazum és a NON+ márkák közös projektjeként ideiglenes designbutik várja a nagyközönséget a MOM Park egyik földszinti üzlethelyiségében. A pop-up store különlegessége, hogy egy kreatív játéktérben mutatja be a két márka kínálatát. A karácsonyi időszak rendkívül jó lehetőség a két cég számára, hogy bemutatkozhasson.

A pop-up store megvalósítása stratégiai fontosságú lépés mindkét márka történetében, hiszen ez lesz az első alkalom, hogy merőben új kontextusban mutat be minőségi válogatást a tervezők eddigi munkáiból.

ZAGAZUM

A Zagazum egy új márka, nemzetközi piacra szánt kollekcióval. Gyerekeknek, gyerekek bevonásával készít dance fitness, zumba, hip-hop, aerobic ruhákat. Réder Andreának, a Zagazum tulajdonosának elsőszámú célkitűzése, hogy mind ruháival, mind megjelenéseikkel életteli, őszinte élményeket közvetítsen. A márkának ez egy jó lehetőség a bemutatkozásra. A cél azonban nemcsak Magyarország, hanem a világ meghódítása. A vállalat  stratégiája, hogy webshop formájában szeretné terjeszteni a termékeit, ennek hatására rugalmasan tudja majd alakítani kínálatát, és gyorsan tud reagálni a piac igényeire. A Zagazum egy olyan piaci rést talált meg a sport és gyerekruházatban, amelyre igenis szükség van. A sportruhákat show elemekkel, vibráló színekkel keltettük életre, így alkalmasak sport és dance bemutatókhoz. Rock ‘n Roll, aerobic és zumba csapatokat öltöztettünk már fel. A márka előnye, hogy nagy szériában állít elő modelleket, így nem ütközhetnek a vásárlók olyan problémába, hogy nem találnak egy csapatnak egyező összeállítást. Mivel gyerekeknek gyárt a Zagazum, nagy hangsúlyt fektetnek az anyagokra. Természetes, jó minőségű anyagokat  használnak. A kényelem mellett azonban a gyerekből a vagányságot az önbizalmat, és az összetartozást szeretné kihozni ez a kollekció.

NON+

A NON+ Kiss Sarolta tervezőgrafikus-lakberendező divatmárkája. A bécsi divathéten, valamint a Fesch’Markt design vásáron is kiállításra került kollekcióit egyszerű vonalak, kényelmes, vagány megoldások és visszafogott színvilág jellemzi.

A NON+ ruhák legtöbbjét egy-egy grafikai elem, idézet díszíti. A kollekciók darabjai egy téma, egy hangulat köré szerveződnek, a grafikák pedig mindezt szolidan hangsúlyozzák. Az egyedi darabokat kiváló minőségű anyagokból kézzel szabják-varrják. A mintákban és a ruhák fazonjában egyaránt tükröződik a letisztultság és a kreativitás. Fontos szempont a hordhatóság, a lezserség, a stílusbeli merészség.

AZ ENTERIŐR

Az üzlet belső kialakításának megálmodója szintén Kiss Sarolta, aki munkái során szívesen vegyíti a képi alkotás és a lakberendezés fogásait, így az enteriőrök kialakításakor is több művészeti ágból táplálkozik. A Deko Tv-n illetve a TV2-n sikerrel futott Szobaszerviz – A trend c. műsorban számos arcát ismerhettük meg.

A pop-up store működési elvét követve rövid ideig tartó, ám annál látványosabb megjelenésre számíthatnak a vásárlók. A designbutik karakteréhez és a brandek arculatához tökéletesen illeszkedő, mégis formabontó installáció megtervezésekor nagy hangsúly került a természetes és újrahasznosítható anyagok használatára és a leleményes, kreativitással teli dekorálási módok alkalmazására.

NYITÁS: december 1. 10.00 óra

NYITVA TARTÁS: december 1-31.

         H-Sz: 10.00-20.00

         V: 10.00-18.00

 

 

 



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

1 / 3 454

STÍLUS

1 / 630

PÉLDA-KÉP

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!