Facebook hozzászólás
204

Hoppá! Háromnapos a fekete péntek!

Magyarországon is egyre nagyobb sikere van az úgynevezett fekete pénteknek az ünnepek közeledtével. A Fashion Days azt tapasztalja, hogy a magyar vásárlók rendkívül aktívak ilyenkor. Éppen ezért idén háromnaposra tervezik az akciót – mától november 26-áig.

Magyarországon kívül még Romániában és Bulgáriában működik a divatcég. Tapasztalataik szerint mi várjuk legjobban a lehetőséget, különösen az ismert nagy márkákat keressük.

Árupaletta, Fotókredit: fashiondays.hu
Fotókredit: fashiondays.hu

– Magyar vásárlóink a leginkább árérzékenyek, és különösen fogékonyak az akciókra. Míg Bulgáriában inkább a drága karórák, luxus ruházati cikkek népszerűek, a magyarok kivárják a leértékeléseket, és főleg női ruhákat és cipőket vásárolnak – számolt be a vásárlók fogyasztási szokásairól Robert Berza, a Fashion Days vezérigazgatója.

Női táska, Fotókredit: fashiondays.hu
Fotókredit: fashiondays.hu

A divatportálon az idei Black Friday alkalmából akár 90 százalékos leértékeléseket is találhatnak a vásárlók, és a termékek több mint 40 százaléka féláron kapható. A vállalat idén nemcsak a készleteket bővítette, hanem három új luxusmárkát is bevezet a kínálatba.

Utánozhatatlan francia sikk?
Mi a közös Londonban, New Yorkban, Milánóban és Párizsban? Mindegyiket a divat fővárosának nevezik, azonban ezek közül az utóbbi kiemelkedik. Hogy miért? A válasz roppant egyszerű: a letisztult francia stílus világhírű.


Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

1 / 3 454

STÍLUS

1 / 630

PÉLDA-KÉP

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!