Sci-fi ékszer változtatható mintával
Forradalmi technológiával felszerelt luxuskarkötőt fejleszt a L!BER8 Technology nevű magyar startup csapat. A tago arc névre keresztelt stílusos kiegészítő nagy újítása, hogy az e-könyvolvasókból is ismert E Ink kijelzővel ellátott karkötő mintája tetszés szerint változtatható. A viselő aktuális ruhájához és hangulatához passzoló kép egy mobil alkalmazás segítségével varázsolható át az ékszerre.
Több szempontból is óriási újítás a tago arc digitális divat kiegészítő. Egyrészt maga az elv, hogy egy mobilalkalmazás segítségével bármikor lecserélhető a karkötő mintája, már önmagában forradalmi. Másrészt az E Ink kijelzővel ellátott karkötő egy NFC chip által összeköttetésben van a mobiltelefonnal, így mindenfajta kábel vagy bluetooth kapcsolat nélkül „átvarázsolható” rá az applikációból kiválasztott minta.
Az ékszerre különféle mintákat lehet letölteni, illetve az ékszer viselője akár megalkothatja a saját stílusának megfelelő formát is, amit meg is oszthat majd a tago közösséggel. A L!BER8 szeretne grafikusokat, művészeket is bevonni a további képek megalkotásába, illetve tervben van ismert luxus divatmárkák által támogatott, egyedi minták létrehozása is.
Sosem merülő termékek – rengeteg felhasználási lehetőség
A tago arc csupán az első, megvalósulásra váró termék a L!BER8 Technology boszorkánykonyhájából. A startup az egyedülálló töltésnélküli technológiát további eszközökben – pl. digitális képkeretben, konferencia badgeken (belépőkön), vagy kórházi beteglapokon – is alkalmazni kívánja.
Kirobbanó siker
Valósággal felrobbantotta az Indiegogo közösséget és az internetet a magyar high-tech luxuskarkötő, a tago arc. A forradalmi magyar találmány alig több mint egy nap alatt túlteljesítette a kitűzött 40 ezer dolláros támogatási célt. A divatcikk kedvezményes csomagjait egy nap alatt elkapkodták, jelenleg 259 dolláros áron lehet még hozzájutni a tago arc karkötőhöz.
A 30 napos kampány bevételéből a L!BER8 a működő prototípus dizájnját tervezi tökéletesíteni és a tömeggyártást szeretné megkezdeni, kompromisszum nélküli, magas minőségben. „Nagyon hálásak vagyunk és köszönjük a magyar barátoknak, ismerősöknek, támogatóknak, valamint különösen az újságíróknak, hogy példanélküli összefogással segítettek beindítani a folyamatot: az első előrendelők magyarok voltak, több, mint 80-an támogatták a kampányt az első két órában. Ez kulcsfontosságú momentum volt az eddigi siker elérésében.” – tette hozzá Szirmay Nikoletta, a cég kommunikációs vezetője.
Hozzászólás zárolva.