FRISSÍTSD AZ ÜGYFÉLLISTÁDAT!
Ezért elengedhetetlen a vállalkozásodnak a rendszeresen karbantartott ügyféllista
Az up to date ügyféllista nélkülözhetetlen kelléknek számít ahhoz, hogy az elégedettség mérés automatizálható legyen a cégedben. Az elégedettség nyomonkövetése pedig ahhoz szükséges, hogy a vállalkozásod tartósan eredményesen működhessen. Olyan láncolat ez tehát, aminek a karbantartása egyértelműen kulcsfontosságú a számodra.
Az ügyfél elégedettség mérése kulcsfontosságú a hosszú távú sikeresség szempontjából
Az üzleti életben akkor számíthatsz folyamatos sikerességre, hogyha sikerül harmonikus viszonyt ápolnod az ügyfelekkel. Érdemes nagy hangsúlyt fektetned az elégedettségük fenntartására, mert egy apró bizalomvesztés is vezethet a kulcsfontosságú partnerek elvesztéséhez.
Ezt a gondolatmenetet a számok is alátámasztják. A The Media Genius adatai legalábbis arról tanúskodnak, hogy az évek alatt az ügyfelek 20%-a hűséges vásárlóvá válik. Ezeknek a partnereknek a költései jelentik majd az értékesítési profitod 80%-át.
Mindezen felül iparágtól függően az ügyfélmegtartás kapcsán elért 5%-os javulás akár 25-50%-os emelkedést idézhet elő a nyereséget illetően.
Az ügyfél-elégedettség mérés kényelmes formátumban is megoldható
Egyértelmű tehát, hogy az ügyfelek elégedettségének a rendszeres mérése javulást idézhet elő a céged eredményességében. Már csak az a kérdés, hogy ez a folyamat mekkora erőforrást és időbeli ráfordítást igényel.
Először is fontos tudatosítani magadban, hogy minden egyes erre a célra fordított munkaóra meg fog térülni hosszabb távon. Másrészt nem kell majd külön-külön felhívnod valamennyi üzleti partnert, mert az ügyfél-elégedettség mérésének ma már létezik automatizálható megoldása is.
Ilyen rendszernek minősül a BIX is, amely törődik az ügyfeleiddel, és rendszeresen érdeklődik náluk az elégedettségüket illetően. Az előre beállított havi megkereséseknek köszönhetően a régebbi ügyfelek is aktivizálódnak majd, egyúttal tűpontos visszajelzések lesznek a birtokodban arról, hogy a terméked vagy a szolgáltatásod milyen szempontból szorul fejlesztésre.
Az elégedettség méréséhez mindenképpen szükség lesz a rendszeresen karbantartott ügyféllistára
Ahhoz, hogy a BIX helyetted dolgozva rendszeresen el tudja végezni az elégedettség mérését, mindenképpen szükség lesz egy nélkülözhetetlen hozzávalóra. Ez pedig név szerint a rendszeresen karbantartott és frissített ügyféllista.
Úgy is fogalmazhatnánk, hogy az up to date partnerlista a vállalkozásod vérellátó rendszere. Amennyiben bizonyos ideje már nem fordítottál rá különösebb figyelmet, akkor célszerű leporolnod és elvégezni rajta a szükséges frissítéseket.
Ezzel ugyanis előkészítheted a BIX számára a terepet, hogy a partnerek elégedettségéről folyamatosan biztosítottak legyenek a pontos visszajelzések.
Hozzászólás zárolva.