2 idegen 1 esküvő
A Danubius Rádió májusban széles körű társadalmi kutatásba kezd. Az egyedülálló kezdeményezés a romantikát keveri a valóság-showk izgalmával. A kísérlet célja, hogy kiderítse, vajon létezik-e szerelem első látásra, irányíthatóak-e az érzelmek és igaz-e az állítás, miszerint a szerelemben nem a külsőségek számítanak.
A promóció „2 idegen 1 esküvő” címet kapta, mely önmagában is sejteti a „játék” lényegét: A Danubius két egymás számára teljesen ismeretlen hallgatót juttat el – mindössze egyetlen hónap alatt – egészen a házasságig. A formáció eddig 16 országban futott sikerrel, Magyarországon pedig egész biztosan új fejezetet nyit a kereskedelmi rádiózás történetében.
A mennyasszony és a vőlegény több jelölt közül a hallgatók bevonásával kerül kiválasztásra. A részleteket, valamint a kiválasztás folyamatát minden nap a megújult Reggeli Triósban követhetik figyelemmel a hallgatók.
A leendő házasok először személyesen csak az oltár előtt találkoznak, pillanatokkal a boldogító igen kimondása előtt.
Bartucz László, a rádió vezérigazgatója elmondta:
„A promóció 16 országban futott már és akadnak olyan párok, akik még a mai napig is együtt vannak. A tavasz, a közelgő esküvői szezon és az emberek romantika iránt érzett vágya kézenfekvővé tette, hogy a 2006-ban tervezett két kiemelkedő promóciónk közül ez legyen az egyik. A reggeli idősáv kiemelten fontos a rádiók életében ezért választottuk fő programfelületnek a megújult Reggeli Triós műsorát. Bízunk a sikerben, hiszen már a beharangozó hetében többszörösére nőtt a témára reagáló, beküldött SMS-ek száma. A promóció tökéletesen beleillik a Danubius Rádió által meghatározott stratégiai célokba, biztosítva a rádió pozíciójának megerősítését, valamint hallgatottságának növelését.”
A promóció keretein belül nemcsak „egymást” nyerhetik meg a vállalkozó szellemű hallgatók, hanem a rádiózás történetében egyedülálló értékkel bíró nyereményeket is. A friss házasok esküvőjének és lagzijának költségeit a Danubius Rádió állja, mint ahogy első közös autójukról, lakásukról és a mézeshetekről is a rádió gondoskodik – természetesen szponzorokon keresztül.
A hazai kereskedelmi rádiózás legintenzívebb kommunikációs kampánya elektronikus és nyomtatott médiában egyaránt jelentős mértékben lesz jelen.
A promóció a Reggeli Triós c. műsorban kap kiemelt szerepet, a fejleményekről azonban a Danubius Rádió egész nap folyamatosan informálja a hallgatókat.
Hozzászólás zárolva.