Facebook hozzászólás
1 050

2012 karácsony: mi már tudjuk mi lesz a sláger!

A sikeres őszi debütálás után a Projekt Showroom ismét megnyitja kapuit, és ezúttal a karácsony nagy kérdésére adja meg a választ: hogyan találjuk meg idén a legjobb ajándékötleteket, ha nincs időnk szisztematikusan végigjárni minden üzletet, kézműves boltot, dizájnkiállítást? Ne fájjon a fejed az idei karácsonyi ajándékvásárlás miatt! A Projekt Showroomban december 13. és 20. között pénztárcádhoz mérten találhatsz kincseket a család minden tagjának.

Mindenki ismeri a hullámzó érzést, amivel egy ajándékbeszerző körút jár: az erre szánt idő első felében nem meri semmi mellett elkötelezni magát, hiszen még annyi mindent tartogathatnak az üzletek! Egy idő után viszont mintha minden ismételné csak önmagát, exponenciálisan zuhanni kezdenek az esélyek, hogy bármi igazán egyedi és érdekes akadjon az ember útjába. Végül vagy szerencséje lesz, és 24-én mindenkinek mesélheti, hogy utolsó pillanatban találta meg a legjobb ajándékot, vagy pedig egy, az idő nyomására elkövetett baklövést kell felmagasztalni, és jó színben feltüntetni az ajándék címzettje előtt.

A Projekt Showroom ehelyett olyan válogatást vonultat fel a lehetséges karácsonyi ajándékok legjavából, ami után nem maradhat senkiben hiányérzet. „Igyekeztünk mindenkire és mindenre gondolni, férfiakra és nőkre, gyerekekre és felnőttekre, karácsonyi dekorációra és számtalan kisebb és nagyobb ajándékra. Most is a belbecset tartottuk szem előtt, de felkészültünk a csomagolásra is.” – mondják a Projekt Showroom házigazdái.

Mi a pop up?
Angolul pop-up store névre hallgatnak – magyar megfelelője egyelőre nincs – a hirtelen feltűnő, majd gyorsan eltűnő elárusítóhelyek. Az ideiglenesen, általában három naptól egy hétig terjedő időszakban létező üzletek külföldön régóta ismertek. Egyik fő inspirációjukat a limitált szériás termékek által kiváltott vásárlási láz jelentette. A legelső ilyen boltot Los Angelesben nyitotta 1999-ben a Vacant nevű divatcég, és a jelenség hamar átterjedt Európára is. Mára a legnagyobb luxuscégek – például a Chanel divatház – éppúgy kihasználják az ideiglenes üzletekben rejlő lehetőséget, mint a legkisebb vállalkozások. Részletesebben itt olvashat róluk.

A szervezők egy dolgot zártak ki: a hétköznapi tucat ajándékokat. Ez korántsem jelenti azt, hogy csak bolondos, vagy túldizájnolt, esetleg hajmeresztő áron kínált termékek lennének. A fő vezérlő elv a jó ízlés, az érdekesség, a stílus, és az értékállóság voltak. A lakberendezési tárgyaktól a divat kiegészítőkön és könyveken át a játékokig és dizájnos konyhai felszerelésekig és szépségápolásig,a romantikustól a minimálig mindenből lesz terítéken.

Majdnem 100 magyar és külföldi márka és sokszáz termék közül válogathatnak a látogatók, a csütörtökön nyíló, összesen egy hétig nyitvatartó pop-up üzletben. „Ahogy az őszi játékvásárnál is nagy hangsúlyt fektettünk a dekorációra, most is nagyon erős látvánnyal szeretnénk lenyűgözni az idelátogatót.” – mondják a szervezők. „Alapvető célunk az, hogy a vásárlás ne csupán fogyasztás legyen, hanem valami több, egy élmény, időtöltés, inspiráció, mindaz, amit a boltba válogatunk az is mind ezt a célt szolgálja.” A vásárlók az ajándékokhoz csomagolást és csomagolási ötleteket is találhatnak, az első négy napon pedig Karcsi Papírboltja is a Showroom vendége lesz, különleges papírokkal, papírdekorációkkal és egyedi csomagolásokkal.

A bolt Budapest VI. kerületében, a Hajós utca 41-es szám alatt található.

Nyitva kizárólag december 13-20 között, mindennap 10-20 óráig!

Szerezz be igazán egyedi ajándékot!

 



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

KUL-TOUR

1 / 158

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!