2023-ban óriásit robbanhat a TikTok-marketing
Ezek lesznek az idei év legnagyobb marketingtrendjei.
„Mindenképpen el kell foglalkozni a TikTokkal, még ha nem is egyből aktív hirdetőként. A Facebookra lehető jó tartalmat csinálni relatíve könnyen, a TikTokon viszont képben kell lenni, mi a trendi, a videót is szépen kell felvenni. Itt mindössze két másodpercünk van meggyőzni a fogyasztót arról, hogy érdemes végignéznie a felvételt, csak így lehet igazán nagyot futni. Ahhoz, hogy a TikTokon sikeresek legyünk, felkészültebbnek kell lenni, de ha ez megvan, az rengeteget hozhat a konyhára és kiemelheti a céget a tömegből” – fogalmazott.
A Klikkmarketing alapítója megjegyezte, reaktívan működni viszont nem ajánlott, azaz ha egy vállalkozásnak nem jó a honlapja vagy nincs jelen a Google-ben, akkor első lépésként erre érdemes energiát fordítania, nem pedig egy éppen aktuális trendre.
A vállalkozófejlesztési szakember szerint 2023 szintén nagy marketingtrendje lehet még, hogy elkezdenek visszaszivárogni a hirdetők az offline-ba. Mint mondta, az elmúlt években mindenki átterelődött az online térbe, ahol túl nagy lett a zaj. Emiatt sokan inkább a hagyományos marketingeszközöket vetik be újra, ami ugyan drágább és macerásabb, mégis újra szexivé kezd válni.
Ezt is olvasd el:
- A TikTok legnagyobb sztárja többet keres, mint a legnagyobb vállalatok vezetői
- Ezt mondja a fiatalokról a magyar TikTok kutatás
- Eljött a középiskolai felvételik ideje – Öt új tanulást segítő alkalmazás a diákoknak
Hozzászólás zárolva.