„A férjem védelmében”
Mennyire vagyunk hűségesek manapság? Ha félrelépünk, miért tesszük? Elhallgatjuk vagy bevalljuk? Megbocsátunk vagy kiadjuk a másik útját? Ezekre a kérdésekre kereste a választ a Hallmark csatorna, „A férjem védelmében” című sorozata által ihletett hűségfelmérés, melyet a magyar lakosság körében végeztek el az elmúlt hetekben. Az eredmény erőteljesen döngeti egyes sztereotípiák kapuit.
NBC Universal Global Networks
Az NBC Universal a világ egyik vezető média- és szórakoztatóipari vállalata, amely az egész világon jelenlévő cégei révén hírszolgáltatással, ismeretterjesztéssel és szórakoztatással foglalkozik. A General Electric cégcsoport tagjaként az NBC Universal tulajdonában található az Universal Pictures – melyhez olyan kasszasikerek köthetőek, mint a Hell Boy, a Bourne-ultimátum vagy az ET – és a Universal Studios. A cég digitális stúdióiról és televíziós tevékenységéről is ismert. Az USA-ban több hír–, információs- és sportcsatornával rendelkezik – olyanokkal, mint az NBC News, az MSNBC, a CNBC és az NBS Sports.Az NBC Universal olyan márkák birtokosa, mint az NBC, de a Universal Networks International nevű divíziója további márkákért is felel: ilyenek a Hallmark Channel, a Movies 24, a SyFy, a KidsCo, a 13thStreet, a Studio Universal és a Universal Channel.
A Universal Networks jelenleg 2 csatornával van jelen Magyarországon – ezek a Hallmark Channel és Movies24, és továbbiak bevezetését is tervezi.
Hozzászólás zárolva.