A Soproni Ászok és a Matáv a legkedveltebbek
A Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Turné 2004 utolsó állomásán, a november 25-i budapesti gálaesten ünnepélyes keretek között átadták az SMS és online közönségszavazások díjait.
Az elmúlt évben a nagyközönség számára a legkedvesebb reklámok, reklámarcok a Soproni Ászokhoz és a Matávhoz kötődtek, hiszen a hat versenykategóriából kettő-kettőben az említett márkák nyerték el az első helyezést.
A Reklámzabálók Kreatív Verseny a magyar szervezők egyedülálló kezdeményezése, amely során a fogyasztók immár negyedik alkalommal szavazhatták meg az elmúlt év általuk legjobbnak és legkedvesebbnek ítélt reklámjait. A díjak köre 2004-ben meglehetősen kibővült, ugyanis ebben az évben a legjobb reklámfilm mellett a közönség megválaszthatta a legjobb reklámhangot, a legjobb reklámzenét, a legjobb társadalmi célú reklámot és az év reklámarcát is.
A voksokat két csatornán lehetette leadni, a rendezvények előtt a www.reklamzabalok.hu weboldalon keresztül online, míg az események helyszínén SMS-ben szavazhatott a közönség.
A Reklámzabálók Éjszakája Kreatív Verseny eredményei a következőképpen alakultak:
– Vodafone Legjobb Reklámfilm Online Szavazás győztese: Sörivók is elkezdhetik (megbízó: Soproni Ászok, ügynökség: TBWA Budapest)
– Vodafone Legjobb Reklámfilm SMS Szavazás győztese: Rock ‘N’ Roll Max (megbízó: Vodafone, ügynökség: Grey Worldwide)
– Az Év Reklámarca a Joy Magazin Különdíja: Almásy Sándor, Tudakozó + (megbízó: Matáv, ügynökség: CREA)
– Legjobb Reklámfilmzene a Viva TV Különdíja: Matáv Ritmus díjcsomag (megbízó: Matáv, ügynökség: Lowe GGK)
– Legjobb Reklámhang a Klub Rádió Különdíja: Sör Robi, alias Szívós Győző (megbízó: Soproni Ászok, ügynökség: TBWA Budapest)
– Legjobb Társadalmi Célú Reklám a Spektrum TV Különdíja: Ugróiskola (megbízó: Fogyatékos Gyermekekért Közalapítvány, ügynökség: Sylva Reklámügynökség)
A Reklámzabálók Éjszakája immáron negyedik alkalommal került megrendezésre Magyarországon. Az év legfergetegesebb reklámhabzsolása idén országos turnévá bővült: három helyszínen, összesen négy Reklámzabálók Éjszakáját tombolhatott végig a nagyközönség. November közepén a rendezvénysorozat ellátogatott Debrecenbe és Győrbe, majd egy héttel később, két egymást követő napon, Budapesten zabálhattuk magunkat pukkadásig.
Az országos turné hatalmas sikert aratott a közönség körében, hiszen a 4 állomáson az eddigi reklámzabáló közösség többszörösét láthatták vendégül a szervezők.
Hozzászólás zárolva.