A Soproni Ászok és a Matáv a legkedveltebbek
A Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Turné 2004 utolsó állomásán, a november 25-i budapesti gálaesten ünnepélyes keretek között átadták az SMS és online közönségszavazások díjait.
Az újítások, fejlesztések sora a jövő évben is folytatódik: körvonalazódik egy reklámkulturális televíziós műsor, illetve a tervek szerint 2005 tavaszán debütál Magyarországon a Kings of Ads esemény, amelyen a világ leghíresebb játékfilmrendezőinek reklámfilmes kalandozásaiba nyerhetünk bepillantást egy 2 és fél órás vetítés során.
A Reklámzabálók Éjszakájának rövid története
Az első Reklámzabálók Éjszakáját Jean-Marie Boursicot 1981-ben mutatta be Párizsban. A nagy érdeklődés miatt egy évvel később már két egymást követő estet szervezett, majd 1984-ben Lyonba, Bordeaux-ba, Milánóba és Genfbe is megérkezett a Reklámzabálók Éjszakája. Az elkövetkező években tovább gyarapodott a turné állomásainak száma, 1989-ben az est Ausztráliában és Észak-Amerikában, végül 1994-ben Ázsiában is bemutatkozott. Jelenleg évente 50 ország 170 városában rendezik meg az Éjszakát.
Magyarországon Borsos Sándor főszervező és az Egzo Media 2001. óta szervezi meg a Reklámzabálók Éjszakáját. 2004-ben először immár három helyszínen, összesen négy alkalommal tombolhatja végig a közönség a hajnalig tartó, fergeteges reklámshow-t. Egyedülálló hazai kezdeményezés a Reklámzabálók Kreatív Verseny megalapítása, amely szintén a kezdetektől kíséri a magyarországi rendezvények történetét.
A Reklámzabálók Éjszakájának rendezvényszervező partnere 2001. óta a Multeam field és eseménymarketing ügynökség, 2004-ben a rendezvénysorozat kommunikációs partnere a Próbakő Kommunikáció.
Hozzászólás zárolva.