Facebook hozzászólás
678

IKEA: nem egyszerű a rendelés

Akadozik az online rendszer a járvány alatt

A személyes vétel lehetőségének március 21-i ideiglenes megszüntetését követően annyi megrendelést kaptak, hogy házhoz szállítást gyakorlatilag nem teljesítenek, az online pontokon való átvétel lehetősége is esetleges. Kínálatból nincs hiány, csak annak eljuttatása okoz gondot – közölte a svéd bútormulti magyar központja.

„Jelenleg rendelésedet annak mérete miatt nem tudjuk házhoz szállítani erre az irányítószámra. Kapacitásaink bővítésén folyamatosan dolgozunk, kérjük próbálkozz később.” Sokan szembesülnek ezzel a szöveggel, akik az IKEA-tól online szeretnének bútort rendelni, miután a koronavírus miatt a svéd áruház mindhárom magyarországi üzletében – amelyek kivétel nélkül budapestiek – március 21-étől felfüggesztette a személyes vásárlást.

Azóta kétféle módon lehet megkapni a megrendelt termékeket: házhoz szállítással vagy az áruházaknál felállított csomagpontokon – tudta meg lapcsaládunk tagja, az mfor.hu.

Nehezen bírja az online-iramot az IKEA. Fotó: Pixabay
Nehezen bírja az online-iramot az IKEA. Fotó: Pixabay

 

Házhoz szállítást azonban az áruházak – a budaörsi, a soroksári és az Örs vezér téri – is szinte alig vállalnak. A budaörsinél való ottjártunkkor az egyik eladó megsúgta a tutit: éjfél után érdemes próbálkozni, akkor nyílik meg az aznapi lista, amelyre van esély beférkőzni. A későn ébredőknek – jobban mondva az előző este korán fekvőknek – azonban jobb híján marad a „Kattints és vedd át” lehetőség. Ám ez is bizonytalan, mint a kutyák vacsorája, munkatársunk egyik próbálkozása több napon sem járt eredménnyel.

Az esetek döntő többségében kétfajta szöveg fogadja a vásárlót:

Az egyik verzió: „A megnövekedett érdeklődés miatt az online rendelés átmenetileg nem elérhető. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy az összes rendelést teljesítsük. Természetesen továbbra is tudsz weboldalunkon további inspirációt gyűjteni, hogy még szebb otthonod lehessen. Köszönjük megértésedet!”

A másik: „Házhozszállítási kapacitásunk az általad megadott irányítószámra elérte maximumát. Kapacitásaink bővítésén folyamatosan dolgozunk, kérjük próbálkozz később.” Hogy mi alapján dobja fel az oldal az egyiket vagy a másikat, az rejtély.

Mint ahogy azt sem tudni, mennyi vásárolni szándékozó járhatott pórul. De hogy nem lehetnek kevesen, arra utal az az online megrendelő felület bal felső sarkában az előbbi szöveggel együtt megjelenő tájékoztatás, miszerint: „100 sikertelen próbálkozás. Valószínűleg nincsen beállítva átadási vagy átvételi kapacitás.”





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

PÉLDA-KÉP

1 / 258

STÍLUS

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!