Facebook hozzászólás
242

Amiben a nők és a férfiak egyetértenek

A felmérés szerint a nők és a férfiak egyetértenek abban, hogy a modern férfinek ügyelnie kell megjelenésére. A nők ezt az álláspontot is határozottabban képviselik – 87 százalékuk vélte így a férfiak 79 százalékával szemben -, ami azt jelzi, hogy a nők a megjelenést mint a siker fokmérőjét magasabb helyre rangsorolják. 

A modern férfi – számít a külső

 A Gillette elhatározta, hogy a University Centre Peterborough pszichológia-előadójával, a kiemelkedő egészségpszichológus David Moxonnal együtt kideríti, mit jelent a siker a modern férfi számára, és milyen szerepet játszik a külső megjelenés a siker elérésében. Ehhez különböző korú és nemű emberek széles körét hallgatta meg Európa és Észak-Amerika tizennyolc országában. 

Megjelenés – amiben a nők és a férfiak egyetértenek

A legfontosabb eredmények azt mutatják, hogy a siker egyik legfontosabb jele a nők és a férfiak számára egyaránt a megfelelő külső.  A nők túlnyomó többsége (73 százaléka) és a férfiak több mint fele (63 százaléka) a magukra adó és jó megjelenésű férfiakat automatikusan sikeresnek is tekinti.

A felmérés szerint a nők és a férfiak egyetértenek abban, hogy a modern férfinek ügyelnie kell megjelenésére. A nők ezt az álláspontot is határozottabban képviselik – 87 százalékuk vélte így a férfiak 79 százalékával szemben -, ami azt jelzi, hogy a nők a megjelenést mint a siker fokmérőjét magasabb helyre rangsorolják. 

A Gillette a kutatás során ötszáz-ötszáz spanyol, olasz, amerikai, kanadai, finn, norvég, osztrák, svájci, angol, holland, német, portugál, svéd, dán, belga, ír, francia és görög nőt és férfit, összesen 18 ezer embert kérdezett meg arról, hogy milyen kapcsolatot lát a megjelenés és a sikeresség között.  A válaszok kirajzoltak egy tendenciát, azonban néhány meglepetés is született.

Sikerre visz a borotválkozás

A Gillette nem lepődött meg azon az eredményen, hogy a sikerességet leggyakrabban a frissen borotváltsággal kapcsolják össze.  A nők hetven, míg a férfiak hatvan százaléka vélekedett így – amely messze a legnagyobb arány a kategóriában (a sorban a borosta következik, amelyet a nők és a férfiak közel 12-13 százaléka tekint a sikeresség jelének).  Az országok szerinti megoszlásban Portugália vezet, ahol a válaszadók 64 százaléka kapcsolja össze a frissen borotvált arcot a sikerességgel, míg az összes ország átlaga 60 százalék. A szakállt ritkán társítják a sikerrel, még az erre leginkább hajlamos Egyesült Államokban is pusztán tíz százalék véli úgy, hogy a nagy szakállból következtetni lehet egy férfi sikerességére.





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

GASZTRO

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!