Biznisz a semmiből
A globális fogyasztói trendek hatása életünk minden területén megfigyelhető. Ezek befolyásolják az emberek elvárásait, viselkedését. Ebben az évben a tudatosodás lesz az igazán meghatározó a Trendinspiráció Műhely szakemberei szerint.
A válság hatására erősödő jelenség az „okosvásárlás". Célja a legjobb ár/érték arányú áru megszerzése, mivel a fogyasztók – megtapasztalva korlátaikat – a pénzügyileg is legmegfelelőbb ajánlatot keresik. Ehhez hajlandók információt gyűjteni, és döntés előtt értékelni. Újdonságként a szolgáltatóktól a teljes piac bemutatását várják el, töredékinformációk helyett összehasonlítható, áttekinthető, teljes körű megoldásokat akarnak, így kényszerítve szövetségbe a konkurenseket. A „képesítés" trendjének igazi jelentőségét a vizualizáció jövőbeli fokozott fontossága adja. Az információt meg kell tervezni, és egyedi, új, tömör és vonzó módon kell láttatni. A nem szép információ elsikkad, a jól becsomagolt, megtervezett viszont eljut a célközönséghez.
A cikk a Piac&Profit magazin 2011 márciusi számának NHD mellékletében jelent meg.
Hozzászólás zárolva.