Bravó! Nyertek a magyar lányok Cannesban!
A független, HPS reklámügynökség színeiben versenyző Medina Paloma és Hadnagy Luca aranyat nyertek a legrangosabb, Cannes-i nemzetközi reklámverseny 30 év alatti szakemberek számára szervezett Young Lions PR kategóriájában. Ez igazi magyar siker!
A 30 év alatti szakembereknek rendezett Cannes Young Lions verseny 1995 óta része a kreatívipar globális ünnepévé vált Cannes-i fesztiválnak, melyre a kijutás feltétele a nemzeti fordulóban aratott győzelem.
Lucának és Palomának a vetélkedő hagyományai szerint a feladat átvétele után 24 óra állt rendelkezésére, hogy a nemzetközi zsűri előtt prezentálandó koncepciót kidolgozza. A brief idén is olyan humanitárius katasztrófahelyzetet helyezett a középpontba, mely 10-ből 9 vészhelyzethez hasonlóan világszerte láthatatlan marad, nem kerül be a hírekbe.
Medina Paloma és Hadnagy Luca, a HPS reklámügynökség PR szakemberei az első magyarok, akik a Young Lions 22 éves története során megnyerték kategóriájukat, de a Cannes-i Fesztivál több mint 60 éves történetében is mindössze a második ügynökség lett a HPS, mely első helyezését ünnepelhette a legendás Cannes-i színpadon.
A Cannes Lions International Festival of Creativity, rangos nemzetközi reklámverseny és díjátadó története egészen 1954-ig nyúlik vissza. A reklámszakma különböző területeivel, és számos egyéb aktivitással kiegészült esemény minden évben a kreatívipar legjobbjait várja.
Hozzászólás zárolva.