Digitális fizetési megoldások a gasztro szektorban
Az utóbbi évtizedben, a digitalizáció térhódításával a korábban jellemzően készpénzfizetéssel működő gasztro szektorban is meghatározóvá váltak a digitális fizetési megoldások. A Covid-19 járvány felgyorsította ezt a folyamatot, hiszen előnyös volt az érintésmentes, bankkártyával vagy online történő fizetés.
Azok a cégek, amelyek felismerték a digitalizáció előnyeit, nem lettek vesztesei a járványos időszaknak sem. A vásárlók szívesen rendeltek olyan éttermekből, ahol gördülékeny volt a készpénz nélküli fizetés, hiszen a készpénzre – ami a vásárlási folyamatok során sok emberrel érintkezik – potenciális vírushordozóként tekintettek. Így elsősorban azokat a vendéglátóhelyeket keresték fel, ahol bankkártyával tudtak fizetni, illetve a rendeléseik során előnyben részesítették azt az éttermet, amelyik biztosította az online fizetés lehetőségét. A BizPay a Worldline által nyújtott bankkártya-elfogadási szolgáltatásai ebben a nehéz időszakban is megbízhatóan és jól teljesítettek.
Nemzetközi háttér: a biztonság garanciája
A BizPay néven ismert, BizWorks Kft. bankkártya-elfogadási megoldásainak megbízhatóságát a nemzetközi háttér, a Wordline céggel való együttműködés garantálja. A cég fizikai POS terminálokat, mobil terminálokat, online fizetési megoldásokat kínál a kereskedő, vendéglátó, szállásadással foglalkozó vállalkozások számára. Akár egy kis boltról, akár egy áruházláncról, akár egy webáruházról legyen szó, a cég optimális megoldásokat kínál. Ma már sok cég választja a BizPay pénzügyi szolgáltatásait, hiszen számos előnnyel járnak.
Digitális fizetés előnyei
Ha vendéglátóhelyet működtetsz, a céged számára több szempontból is előnyösek a digitális fizetési megoldások. Az egyik legjelentősebb előny az elégedett vásárlókban rejlik, hiszen ha a vevő jó ügyfélélménnyel távozik a vendéglőből, akkor máskor is szívesen tér oda vissza. Tehát forgalomnövelő hatással bír.
Mitől lesz a vevőnek úgymond jó ügyfélélménye?
Ha vendéglátóhelyre megyünk, vannak alapvető elvárásaink, hogy ott jól érezzük magunkat. Elsődleges, hogy a megvásárolt étel kiváló minőségű, ízletes, megfelelő mennyiségű legyen. Azt érezzük, hogy az ár arányban van a kapott értékkel. Ehhez hozzátesz az udvarias és gyors kiszolgálás, hogy azt tapasztaljuk, itt mi vagyunk a középpontban. A szép és tiszta környezet, a kellemes meleg, a hangulatos, halk zene fokozza ezt az élményt.
Az esemény utolsó mozzanata a fizetés, ami el tudja rontani az egész addigi dolgokat. Ha a vendég nem tud bankkártyával fizetni, mert nem működik megbízhatóan a terminál, és nincs nála készpénz, igen kellemetlen élménnyé válik számára ez az alkalom. El kell mennie egy bankautomatához, hogy pénzt vegyen fel, vagy a vele lévő emberek kisegítik. Ám ez mindenképp az ügyfélélmény rovására megy, és nem fogod viszontlátni ezt a vendéget. Ha pedig ez sokszor megismétlődik, veszítesz a forgalomból.
Ha biztonságos fizetési megoldásokat szeretnél a vállalkozásodnak, hogy jó ügyfélélményt biztosíts a vendégek számára, válaszd a BizPay bankkártya-elfogadási megoldásait.
Hozzászólás zárolva.