Facebook hozzászólás
566

Egy 135 éves márka megújul

Az AVON idén ősszel egy teljesen új oldaláról mutatkozik be. A márka ugyanis sokkal több erőt és értéket foglal magában, mint azt hinnénk. Ugyanúgy, mint ahogy egy rúzs sem csupán smink, hanem a nőiesség és önbizalom jelképe.

Egyre több ügyet karol fel a nőkért. Fotó: AVON
Egyre több ügyet karol fel a nőkért. Fotó: AVON

 

A több mint 750 szabadalommal és 300 díjjal rendelkező márkái által nem csupán sminket, bőrápolási termékeket, parfümöket, hajápolókat és személyes higiéniai termékeket kínál, hanem igyekszik elhozni a legújabb divatot és otthoni kiegészítőket, valamint legújabb Liiv termékcsaládján keresztül egészségünkről és jóllétünkről is gondoskodik.

Az AVON szenvedélyesen dolgozik azért, hogy a szépségipar élvonalában lehessen és olyan termékeket kínálhasson mindenki számára elérhető áron, amelyek a legfrissebb trendeket szem előtt tartva a legmodernebb technológiával készülnek, miközben nem feledkezik meg szépségápolási szettjeink jól bevált alapdarabjairól sem. A legutóbbi termékinnovációk közé tartozik például a Protinol TM , amely akár hét nap alatt hét évnyi kollagénveszteséget pótol, illetve az Adapt termékcsalád, amely kifejezetten a változókor által előidézett hormonális ingadozások bőrre gyakorolt hatását hivatott mérsékelni.
Az AVON felelős vállalatként nem csak a vásárlóit, hanem a bolygónkat is szívügyeként kezeli, így sokat tesz annak érdekében, hogy megóvja azt. Ennek értelmében az AVON  sehol a világon nem végez állatkísérleteket termékeinek tesztelése céljából, illetve folyamatosan keresi azokat a megoldásokat, amelyek által csökkentheti ökológiai lábnyomát.





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

1 / 3 455

KUL-TOUR

1 / 158

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!