Facebook hozzászólás
131

Egy feledhetetlen hétvége Burgenlandban

Burgenland maga a csoda. Nem túlzok. Egyszerűen hihetetlen, hogy minden évben találunk itt programot a gyerekeknek. És mindezt alig néhány órányira.

Már korábban is jártunk a határ menti Lutzmannsburgban, de mivel sosem kellett csalódnunk, ezért idén is úgy határoztunk, hogy meglátogatjuk a négy gyerekkel. A burgenlandi Sonnentherme élményfürdő egy igazi paradicsom, ami ismét elkápráztatott minket gazdag programjával. A családdal az All in Red hotelben szálltunk meg, ami már önmagában is egy kuriózum. Ráadásul egy nagyon kedvező áru csomagot sikerült kifognunk, úgyhogy még a pénztárcánk sem sínylette meg a burgenlandi kiruccanást.

Megérkezésünk után azonnal elindultunk felfedezni az All in Red csodálatos wellness részlegét. Majd miután jól kipancsoltuk magunkat, még szaunázni is maradt időnk, hiszen a gyerekekre egy gondos felügyelő és izgalmas játszószoba várt. Mondhatom, rég volt már ilyen nyugodt és pihentető egy órám!
Amikor este megérkeztünk az étterembe, hamar kiderült, hogy a személyzet több tagja is magyar, akik onnantól fogva megkülönböztetett figyelemmel bántak velünk. A svédasztal egyszerűen isteni volt, egymás szavába vágva dicsértük a szakácsot.

Másnap meglátogattuk a Sonnentherme fürdőkomplexumot, ahol már többször is jártunk, de még mindig úgy gondolom, hogy az egyik legszuperebb gyerekprogramot kínáló hely a világon. Többek közt azért is a kedvencünk, mert a szórakoztatás mellett itt a családokra is odafigyelnek. Például a bejáratnál babakocsik állnak, hogy a kicsiket a fürdőzés alatt is bármikor le lehessen fektetni.
További érdekesség, hogy az All in Red-et és a Sonnentherme-et egy alagút köti össze, amin keresztül a szállodában kapott köntösben kényelmesen át lehet sétálni. Persze a Sonnentherme egyik legnagyobb attrakciója változatlanul az óriáscsúszda, ami olyan magas, hogy lifttel kell felmenni a tetejére. Minden gyerek odavan érte.
A fürdőzést követő vasárnap kirándulással és bringázással telt. Hamisítatlan burgenlandi falvakon vezetett keresztül a lenyűgöző bicikliút (kerékpárt is ingyen ad a szálloda, ráadásul gyermeküléssel). A kicsik annyira élvezték, hogy többször elénk is vágtak, a pihenő idején pedig makkot és diót szedtek.
Mikor hazaindultunk, a gyerekek többször is megígértették, hogy ide még visszalátogatunk.

Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

Eljegyzési ajándékötletek a jegyespár hölgytagjának

Az eljegyzés egy életre szóló lépés, melynek során a páros megteszi az első lépést, hogy összekösse az életét. A…

Egy történet, amit érdemes megismeri a mózeskosárról

Első hallásra talán furcsának tűnhet, hogy miért nevezik így a babakocsi egyik részét. A titulus viszont egy nagyon…
1 / 3 454

PÉLDA-KÉP

1 / 258

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!