Egy magyar kozmetikai márka újjászületése
Az év első három hónapjában megduplázta forgalmát a Helia-D Kft. a tavalyi év ugyanezen időszakához képest, ami azt jelzi, hogy a hosszú évekig háttérbe került, kiváló magyar márka az új tulajdonosi csoportnak köszönhetően most ismét méltó helyre kerülhet a szépségápolási piacon.
Az eredmény látványos eleme annak a fejlődésnek, amely azóta indult el, hogy 2004 második felében újra magyar tulajdonba került a márka.
2006. első negyedévében a Helia-D Kft. több, mint 100 százalékkal növelte bevételeit 2005. hasonló időszakához viszonyítva. A jelentős forgalomnövekedés a termékpaletta bővítésének, a 2005. év végi reklámkampánynak és az értékesítési hálózat kibővítésének köszönhető.
2005-ben a négy klasszikus nappali krém (Classic termékcsalád) megtartása mellett hat új Helia-D termék jelent meg a piacon: öregedésgátló krém, éjszakai krém, szemránckrém, arctonik és arctej valamint arctisztító kendő. Az új termékek fejlesztését a Helia-D Kft. a külföldi tulajdonban lévő, korszerű technológiával rendelkező Bodycare Kft.-vel közösen végzi.
A már jól ismert Classic termékcsalád krémjei eredeti összetételben, ám új design-nal kerültek a boltok polcaira. A termékek csomagolásán megmaradt a fekete szín dominanciája, a csomagolást az új, matt megjelenés és a modern napraforgó szimbólum teszi különlegessé.
Az idegenforgalmi szezon közepére a remények szerint újra megjelenik a Szász Endre által tervezett hollóházi porcelántégelybe csomagolt arckrém is.
A Helia-D termékek a Rossmann, a dm, a Tesco, Azúr üzleteiben és áruházaiban már a tulajdonosváltást megelőzően is kaphatók voltak, azóta megjelentek az Auchan és a Cora áruházlánc polcain valamint az Interspar üzletekben is. Ezenkívül további közel 1500 kiskereskedelmi egységben is kaphatók a Helia-D termékei.
Termékei népszerűsítésére a Helia-D Kft. 2005 novemberében egy kéthónapos sajtó-és televíziós reklámkampányt indított, amelynek költségvetése alapján a Helia-D az iparágon belül a 10 legnagyobb hirdetési felület vásárló egyike lett 2005-ben Magyarországon.
Az új tulajdonosi kör bízik abban, hogy a kiváló, nemzetközi viszonylatban is elismert magyar termék méltó helyre kerülhet a szépségápolási szegmensben.
Hozzászólás zárolva.