Videóra cserélik a bort
Egyre több cég készül online ajándékokkal
A koronavírus-járvány átalakítja a céges karácsonyi ajándékozást is. A home office és a személyes találkozások elmaradása miatt egyre több helyen várható, hogy a partnereknek a megszokott, futár által kézbesített csomagok helyett idén valamilyen online ajándékkal készülnek.
Az üzleti kommunikációs szakértő úgy látja, hogy kulcsfontosságú a folyamatos kapcsolattartás, főleg az olyan bizonytalan időszakokban, mint amilyet most is megél az emberiség a vírus miatt.
Ennek egy eszköze lehet például, ha rendszeresen készítünk hírleveleket. Mint mondja, egy rossz minőségű hírlevél is 8-10 százalék megnyitási arányt ér el, míg egy jól szerkesztett vagy személyes üzenet ennek a többszörösét produkálja.
Egész évben kommunikálnunk kellene
A kommunikációs szakember hozzátette: a legjobban akkor cselekszünk, ha évente egyénileg is többször felkeressük az ügyfeleinket. Ez a cégünk érdeke, hiszen minél több a kimenő kommunikáció a partnerek felé, annál több a bevételünk.
„A karácsony mellett fix pont lehet a húsvét, a névnap vagy a születésnap is, de valójában egyáltalán nem muszáj ilyen alkalmakhoz kötni a közvetlen kommunikációt. Nálam például az vált be, hogy naponta öt ügyfelemmel beszélek telefonon, és hetente hírlevelet küldök mindenkinek. Ha a folyamatos kommunikáció mégsem volt jelen az év során, a karácsonyi ajándékozás akkor is megfelelő alkalom, melyet megragadva újból felvehetjük az elejtett fonalat az ügyfélnél” – tette hozzá Langmár Zsuzsa.
Hozzászólás zárolva.