Én muszájból vagyok szingli…
A szingli életforma: azaz sikeres, vonzó fiatal nők és a férfiak, akik a munkának szentelik legfőbb idejüket. És ahhoz, hogy a munkájukat jól végezhessék, szükség van arra, hogy magukkal foglalkozzanak. Mivel megtehetik, mert jól keresnek, s csak magukról kell gondoskodniuk, ők a fogyasztóipar egyik legfőbb célcsoportja.
A szinglik magasra tették a mércét. Ezek a lányok olyan férfiakat szeretnének, aki egyenrangú személyként kezelik, de valamilyen módon el is kápráztatják őket.Ez növeli annak a valószínűségét, hogy hajadonok maradnak.
A hajszolt életforma mellett kevesebb idő jut a kapcsolatokra, mert a társadalmi környezet jobban értékeli a gazdasági sikert és a presztízst, mint a harmonikus emberi kapcsolatokat. Ezért lazulnak a baráti, rokoni, munkatársi és szerelmi kötelékek, az emberek nem tudják megóvni, sokszor kialakítani sem a mély érzelmeken, bizalmon alapuló kapcsolatrendszerüket.
Az állandó társra, biztonságra vágyó egyén és a társadalmi környezet gyors változásából, a házasságok mára mindennapossá váló felbontásából eredő ellentét megviseli a fiatalok kapcsolatait. Nem véletlen, hogy az egyedülállók, ezzel együtt a szinglik száma elsősorban a nagyvárosokban emelkedik, ott, ahol kevésbé érezhető a konvenciók hatása, ahol a leggyorsabban változnak az emberi kapcsolatok.
Hozzászólás zárolva.