Győzött a Pöttyös Rudi, a PICK Téliszalámi, és a Boci csoki
Legkedveltebb magyar márkák: Pöttyös Rudi, PICK Téliszalámi, Boci csoki – 26 ezren szavaztak a Magyar Reklámszövetség versenyén
Lezárult a Magyar Reklámszövetség 2005. május 6-án meghirdetett, a legkedveltebb magyar márkák felderítését célzó szavazása. Elektronikus úton május 20-ig szavazhattak az MRSZ honapján (www.mrsz.hu) a téma iránt érdeklődők, a hazai fogyasztók arról, mely márkákat tartják a legismertebbnek, a legnépszerűbbnek, vagyis melyek a legkedveltebb hazai márkák.
Alig két hét alatt közel 26 ezer szavazat érkezett a hazai fogyasztóktól.
A szavazás célja kettős volt: a magyar márkák népszerűsítés e és elismerése. A legkedveltebb magyar márkákat gyártó, forgalmazó cégek képviselői május 24-én, a Média Hungary konferencián vehették át az elsőségükért járó oklevelet.
A szavazás eredménye szerint a legkedveltebb magyar márka a Friesland Hungária által gyártott Pöttyös Túró Rudi. Az első helyezésért járó oklevelet Ferencz Annamária marketing igazgató vette át.
A második legkedveltebb hazai márka a PICK Téliszalámi, az oklevelet Borda Sándor marketingigazgató vette át a PICK Szeged Rt. képviseletében.
Harmadik helyezést ért el a Nestlé Boci csoki. A Média Hungary szakmai rendezvényen a díjat Pénzes Anna, a Universal McCann médiaigazgatója vette át.
A verseny meghirdetésében és a szavazás lebonyolításában a Magyar Reklámszövetség partnerei voltak a Kirowski és a Média Hungary. Médiapartnerek az Index, az Origo, a Ringier és a Startlap.
Hozzászólás zárolva.