SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS
Hagyd, hogy lenyomozzanak!
Minden alkalommal utánanéznek a HR-esek az álláshirdetésre jelentkezőknek a közösségi oldalakon. Ezért érdemes úgy kialakítani a profilunkat, hogy az pozitív képet fessen rólunk. A legfontosabb az, hogy átjöjjön, az illető tényleg szenvedélyesen szereti azt, amit csinál. A személyes márkaépítést napjainkban karrierépítésre is lehet használni, ugyanis rengeteget nyom a latba, hogy a (leendő) munkaadó mit lát rólunk az interneten.
A megkérdezett magánorvosok 90%-a a magán egészségügyi szektor fejlődéséről és kiélezett piaci versengésről számolt be, amelyben egyre nagyobb szerepe van az online jelenlétnek, illetve a marketingmunkának – derül ki a Praxis Akadémia legfrissebb kutatásából. A legtöbb információt az internetről szerezzük betegségekről, szakorvosokról, és weblapok, illetve ajánlások alapján döntjük el, végül kit keresünk fel egészségügyi panaszainkkal.
[/bs-text][/vc_column][/vc_row]
Hozzászólás zárolva.