OTTHON RAGADVA
Hogy működik a tantermen kívüli oktatás?
Lassan egy hónapja, hogy önkéntes „szobafogságba” vonult Magyarország, de a szülőknek továbbra is óriási kihívást jelent az, hogy a digitális oktatás otthoni teendőit lebonyolítsák. Múltkor a hazai viszonyokat vettük górcső alá, most pedig az amerikai online oktatás nehézségeiről lesz szó. Úgy tűnik: földrésztől függetlenül ugyanazokkal a problémákkal küzdenek a szülők
Ahhoz, hogy igazán működőképessé váljon az új rendszer, a szülőknek, és a tanároknak is meg kell érteniük az otthoni oktatás különleges jellegét. Nincs két ugyanolyan család, nincs két családi állapot, jelentős anyagi és technológiai különbségek merülhetnek fel, ráadásul nincsen minden gyerek mögött stabil családi háttér – ezeknek a tényezőknek mind szerepet kellene játszania az otthoni tantervek kialakításában.
Hogyan töltheti el a gyerek leghasznosabban el az időt? Hogy tehet szert ebben a felborult világban is hasznosítható, gyakorlati tudásra? Az elkövetkező hónapokban ezen kérdések megválaszolása elsősorban nem az iskolákra, hanem a szülőkre hárul majd, így itt az ideje, hogy a kezükbe vegyék az otthoni oktatást.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
Koren Balázs matematika tanárral, a Telenor HiperSuli programjának szakmai vezetőjével készült interjúnkat a digitális távoktatás harmadik hetében készítettük.
Hozzászólás zárolva.