Hogyan szórakoznak a nők a neten?
Egy randizós számítógépes játék valami olyasmit jelenthet a nőknek, mint régen egy szerelmes regény. Az egyetlen rendkívül fontos, figyelmen kívül nem hagyható különbség az interaktivitás: a játékos maga döntheti el, hogyan alakuljon a történet.
Mivel a programok ilyen sikert arattak, más gyártók is próbálkoztak, a legnagyobb népszerűségre a Tokimeki Memorial Girl’s Side tett szert. A környezet itt is egy középiskola, és a hősnő a játék végén elnyeri a szerelmet.
A cég rájött, mivel a nők kiskoruktól kezdve romantikus történeteket olvasnak, a számítógépes játékokban is ezt keresik.
Továbbra is a középiskolai háttér a legkedveltebb, hiszen itt sok mindenre lehetőség van: kirándulásra, bulikra, felnőtt gondokra – ráadásul ezeket mindenki át is élte, úgyhogy az érzés ismerős.
A siker kulcsa a készítők szerint az, hogy minden karakternek speciális háttere van, saját személyisége, hobbija, ettől pedig valóságosnak tűnnek. Az egyik legnagyobb dicséret az volt, mikor a játékosok elmondták, bűntudatot éreztek a kikosarazott pasik miatt.
Egy másik népszerű játék az Otometeki Koi Kakumei Rabu Rebo, amiben egy lány a főszereplő, aki meghízik, és diéták és szépségkezelések árán eléri azt a küldőt, amivel elnyeri a férfi karakter szívét.
A sikerek ellenére sok nő még mindig cikinek érzi, ha ilyen játékokkal üti el az idejét. Mivel eredetileg fiatal lányoknak fejlesztették a programokat, pontosan arra jó, hogy gyakoroljanak, próbálgassák a szárnyaikat, és ne élesben próbálkozzanak. Idősebbeknek pedig pontosan olyan szórakoztató és pihentető lehet, mint egy szerelmes regény.
Hozzászólás zárolva.