KINEK HISZÜNK JOBBAN?
Hoppá! Szerelmem egy influencer!
Divatos kifejezés manapság az influencer. Olyan fiatalokat nevezünk így, akik a közösségi térben saját véleményükkel igyekeznek véleményformálók lenni – függetlenül attól, hogy mi az álláspontjuk. Mert ugye egyikük sincs abban a helyzetben, hogy tudományos vagy szakmai tapasztalt állna mögötte. A Follow Me Influencer Marketing Agency és az ArvaliCom első alkalommal készítette el nem reprezentatív, online kutatását 727, meghatározó mértékben Y és Z generációs válaszadó körében.
Vajon hányan fizetnének azért, hogy kedvenc influencerük folytassa eddigi tevékenységeit a közösségi médiában? A válaszadók egyharmada megtenné, sőt, nem kevesen már most is fizetnek kedvenc influencerüknek, de sokan erre nem is gondoltak. A kitöltők 36,5 %-a vásárolna meg kedvenc influencere nevével és/vagy arcképével ellátott ajándéktárgyat magának vagy másnak.
Tarolnak a magyar influencerek
Nagyrészt a hazai influencerek követése az elterjedt, a válaszadók több mint fele (56 %) csak és kizárólag vagy főleg magyarokért rajong, és csupán 17 % az, aki inkább a külföldieket követi, a maradék pedig egyenlő arányban követi az itthoni és a távolabbi influencereket.
A megkérdezettek 40 %-a szeretne influencer lenni, és a kérdőív megválaszolói szerint az úgynevezett „influencer-láz” még egy jó darabig tényező lesz a közösségi médiában. Több mint 72% azt a választ adta, hogy nagyon sokáig, de minimum 5-10 évig még biztosan jelen lesznek életünkben az influencerek.[/bs-text][/vc_column][/vc_row]
A virtuális randi szabályai
„Szerető társamat keresem nem dohányzó, kedves férfi személyében! Életfogytig jeligére válaszokat a szerkesztőségbe várom!” Hol van már az az idő, mikor így kerestük a párunkat? Az internetes randik világába csöppentünk, közben pedig azt sem tudjuk, hogyan kellene a virtuális ismerkedés alatt viselkedni. Összegyűjtöttük, mi szabad, és mi tilos.
Egy kis bulvár
Vajon a megkérdezettek voltak-e már szerelmesek influencerbe? A legtöbben (majd 69 %) úgy vélik, hogy nem, és nem is lesznek, 16,5 %-uk nem volt, de véleménye szerint még lehet szerelmes kedvenc influencerébe, 14,5 %-uk pedig volt már, vagy jelenleg is az. Azaz az influencerek mintegy ötöde valóban lovebrand.
Hozzászólás zárolva.